Seiko Brian May edition Red Special

Ik hou wel van deze retro kastvorm …

1 like

Mooi zeg, wel spijtig van de tekst tussen de 9,8,7,6 en 5… :neutral_face:

Ik vind hem ook mooi maar waarom houd je specifiek van deze kastvorm?

Als amateur pingelaar heb ik groot respect voor de gitarist May; zijn gitaargeluid op zn selfmade Red Special is toch wel de mede signatuur van het Queen geluid…inderdaad ook leuk dat de man ondanks al het geld altijd Seiko’s droeg/draagt. Dat men tot deze samenwerking is gekomen vind ik toch wel aardig. Ik vind het horloge best aardig qua uiterlijk iig bijzonder. Erg jammer dat de prijs zo opgedreven is voor deze zoveelste SE…Max 400E had me redelijk en zelfs al aan de hoge kant geleken. Z’on gitaarkoffertje als box tsja wat moet je ermee; pennendoosje ofzo…daarnaast geen fan van de nylon band. Conclusie: had hem best willen hebben maar voor deze opgeklopte prijs laat ik hem mooi schieten.

1 like

Mooi vindt ik van niet maar wel leuk voor de fans

Retro-look in combinatie met functionaliteit.
Kroon op 4. Glaasje diepliggend. Robuust Vostok-gevoel.

1 like

Leuk en onderscheidend. En dat laatste hebben ze bij de prijs in kwadraat verwerkt :yum:

Ik kan wel wat met Queen. Daarom heb ik de afgelopen vijfentwintig jaar een enorme hekel aan Brian May gekregen. Gewoon niet doen.

Die band, bedoel ik dan. :grin: Dat horloge dus al helemaal niet.

Al Is die Seiko 5KX zonder waterdichtheid wel net als Queen zonder Freddie Mercury.

2 likes

Zelf verzonnen? :ok_hand:

1 like

Yup. Waar verveling al niet goed voor is… :grin:

1 like

Prachtig!

:joy: Al dat geSeiko over die prijs.
Horloge gekken steken raar in elkaar

2 likes

€ 560 voor een Seiko 5 ? Dan weet ik wel een ander model

Horlogefanaten hebben ook weinig verstand van verzamelen.
Dit is veel meer een verzamelobject voor Queen- en overige muziekliefhebbers, die hem in een vitrine leggen zonder hem te dragen.

2 likes

Wat heb je nou aan een doosje ?

Leg er dan 100 euro bij en koop een Red Special gitaar.

1 like

Die neemt dan weer teveel ruimte in, in de kast :joy:

Anyway, ik heb een brede Queen collectie van voor Freddie zijn dood, al dat gemelk tegenwoordig doet mij helemaal niets. Met mijn vader nog een keer naar zo’n tribute concert geweest maar by far niet hetzelfde als met Freddie, dus ik pas en luister lekker naar mijn collectie. Daar is geen overprijste Seiko bij nodig. Er lopen waarschijnlijk voldoende Queen fans rond op deze aardkloot om Seiko van deze 9000 exemplaren af te helpen.

560 euro en dan een bezel nog niet uit kunnen lijnen…goud geld verdienen zo.

Tja, dit moest er eens van komen :grin:
Best gaaf.

1 like

Ik vind hem wel erg gaaf. De prijs is redelijk hoog, maar ik overweeg hem toch. De kleuren passen goed, en ik vind de hele LE en doosje eromheen wel leuk. Nu alleen nog kijken of ik de grootte van een standaard SKX aankan (heb 14,5 cm polsen). Ik heb al een skx013 waar ik van hou, weet niet of de normale skx te groot zal zijn.

2 likes