Seiko Brian May edition Red Special

Net online gezien, Seiko gaat een Red Special (genoemd naar de gitaar) uitbrengen in samenwerking met Brian May van Queen. Hij is vaak te zien met een Seiko, dus vandaar waarschijnlijk de samenwerking :slight_smile:

Ik vind het zeker wat hebben, dial refereert duidelijk naar de gitaar. Ook gelimiteerd tot 9000 stuks. Prijs is wel redelijk stevig naar mijn meningā€¦ Moet +/- ā‚¬560 gaan opbrengen.

Nog Queen fans hier die dit overwegen? :sunglasses:

Meer info: https://www.seikowatches.com/us-en/news/20200123-64494105459

image

19 likes

Zo de knettah.

Die zijn niet helemaal goed volgens mij.

1 like

Als je fan bent, toch leuk? ā€œHandtekeningā€ achterop, niks mis mee als je er perse eentje wilt hebben.
Horlogeliefhebbers zullen er niet eentje kopen, Queenfans wel.

1 like

Maar laten we eerlijk zijn, die prijs is echt een rip off. Dat is het dubbele van de normale retail prijs, en die is al niet bepaald scherp te noemen. Dat is van Seiko echt smerig misbruik maken van mensen die Queen fan zijn dan.

3 likes

Best leuk maar wat @koekoek zegt, beetje erg duur. En wat is nog een ā€œlimitedā€ met een oplage van 9000 stuks!?

3 likes

Leuk ding, prijs is er naar maar komt dan ook in een heel mooi doosje:
image
:heart_eyes:

4 likes

Forse prijs, maar als Queen fan ga ik dit toch op zijn minst even in de gaten houden :slight_smile: .

2 likes

heel even wachten tot ze flink in de aanbieding zijn. En dat gaat vast niet heel lang duren.

1 like

Coole aktie !

Hoezo ā€œmisbruik makenā€? Je bent niet verplicht hem te kopenā€¦

3 likes

Ben al Queen fan sinds '75. En heb ze zeker 10x live gezien. Het eerste kaartje kostte toendertijd 22 gulden.
Aanstaande mei weer naar de Ziggo Dome.
Maar 560 euro voor een vijfje, nee dank u.

3 likes

Zeker niet. Maar ik verwacht wel van een bedrijf dat die zn producten reeel prijst.

Nou dan zal zo per dag wel een aantal meer keer ā€œde broek afzakkenā€ .:thinking:

4 likes

Zowel als horloge liefhebber en groot Queen fan, laat ik hem even aan me voorbij gaan

1 like

Ben een Queen fan en gek op Seiko, maar met die prijs is laat ik 'm liggen.

Nu alleen nog even op de ā€˜het is een schaamteloze P01-hommageā€™-commentaren wachtenā€¦
tudor-horloge-black-bay-42mm-p01-70150-0001

2 likes

Want hij is net zo lelijk?

Altijd vervelend inderdaad wanneer Freddie Mercury weer teveel suiker heeft gegeten en niet wil luisteren.

OT
Ik vind het echt wel een coole wijzerplaat maar nee, eventjes de komma in de prijs een plekkie naar links schuiven. Dan praten we verder.

Ja klopt, ik verander dit in : SOMMIGE Queenfans zullen er eentje kopen. Want heel mooi is ie niet :smile:

3 likes

Ik vind hem mooi. En de prijs? Zie je bv bij vulpennen ook. Een extra mooie doos, een penning erbij. Ik vind het wel meevallen.

2 likes