ik kocht onlangs op een beurs in Nederland een Seiko "Bull-Head met de knoppen dus bovenop het horloge, ook wel de Micky-Mouse genoemd. Het horloge is in uitzonderlijke topstaat en werkt perfect! echt geen krasje te bespeuren! Maar ik heb een vraag naar jullie, kenners toe. Ik weet toen ik het horloge vorige week droeg, dat de dag vermelding in het engels stond en nu krijg ik hem niet meer van het japans af! Weet iemand hoe ik de dag aanduiding in het engels kan zetten?
Kroon 1 klikje uittrekken en de kroon met de klok mee/tegen de klok in(ene kant op versteld de dag en de andere kant op de datum) naar het Engels draaien.
Je reactie is verborgen.
Als dit je nou opvalt voordat een moderator dit ziet kun je dat ook rapporteren naar de moderators toe ipv het topic vervuilen.
Vriendelijke groet,
Marco
Gertjan91 Schreef:
compleet verkeerd gedeelte van het forum, maar
goed
Gaan we doen! Ik maak ook nog algemene fouten
Zoals op de verkeerde pagina posten. Dus nog heel
wat leerwerk!
hebben we allemaal in meer of meerdere maten moeten doen. no worries, maar ff algemene regels doornemen kan op dit forum best handig zijn. eigenlijk op 1 punt: en dat is dat men hier t niet over 1 op 1 namaak met merk en al erop horloges wilt hebben, ook wel officieus bekend als replica horloges.
voor de rest is t best standaard. en natuurlijk die mededeling over t verkooptopic. daar wordt blijkbaar zo vaak over de scheef gegaan dat de mods er (begrijpelijk) genoeg v hebben.