Geen nieuwe aanwinst in tegendeel. Hij is van mijn vader hij heeft hem nieuw gekocht voor net boven de 300 gulden. Een vraag hierbij voor jullie; Weet iemand uit welk jaar het horloge komt? Toch wil ik jullie deze niet onthouden.
Dit horloge is voor mij een Trip to memory lane. Als klein menneke droeg mijn vader dit (in mijn ogen) emens grote horloge. Ik kom het ook regelmatig tegen op oude foto’s. In mijn tienertijd mocht ik het zelfs zo af en toe dragen. Het is eens uit een kastje bij het zwembad gevallen waardoor het glas gesneuveld is. Dit is natuurlijk netjes vervangen. Het horloge is op een bepaald moment in de kast en de vergeteheid geraakt. De laatste tijd ben ik steeds meer met Horloges bezig en mijn Pa gevraagd het horloge op te zoeken wat onvindbaar (voor mannen) bleek te zijn. Tot mijn verbazing is het dit weekend opgedoken. Na wat zoekwerk door moeders de vrouw hebben we het horloge weer voor de dag weten te halen. Ik wilde het toeveoegen aan mijn collectie echter besloot pa het weer te gaan dragen. En terecht het is een fantastisch horloge, oud, onderhoudhistory nagenoeg nihil en toch loopt hij als een zonnetje.
Ik ben geen Top fotograaf eerder een Tob fotograaf met een Iphone hiervoor mijn excuus.
Nou de foto’s
O-ja ik heb hem voor de foto’s niet eerst goed gezet en schoongemaakt.
Als er mensen zijn die meer weten over dit horloge, uurwerkje, bijzonderheden alle informatie is welkom, ik weet er namelijk bar weinig van.