Seiko Butterfly ?

Weet iemand hier iets over?
Kan deze kopen maar heb geen idee wat het waard is enz.

1 like

Ziet eruit als een Seiko SRPD15K1, was een limited edition volgens mij. Er staan er momenteel twee te koop op Chrono24, een uit Singapore voor €1301, en een uit Hongkong voor €776. Beide zijn professionele handelaren. Verder ben ik hem niet tegengekomen, maar er zijn natuurlijk talloze webshops en ik heb ze niet allemaal geprobeerd :slight_smile:

2 likes

Wel mooi…:+1:

1 like

Bedankt. Maar wat zou het hier waard zijn?

De markt voor dit soort limiteds is op HF niet zo super groot.

2 likes

Gelimiteerd tot 5 landen blijkbaar. Hong Kong, Macau, Malaysia, Brunei en Singapore.

Hardlex, 4R36 drukken de prijs wat, maar ik vind het een leuk horloge. Geeft me een tuna meets monster idee.

Nieuw van de dealer gaan vergelijkbare modelen met hetzelfde uurwerk voor rond de €400/450. Vergelijkbaar in specs, andere looks. Limited gaat niet veel meer waard zijn hier lijkt me en bij jou is hij niet nieuw met garantie.

Voor jezelf? Vind je hem tof? Lekker kopen👍🏾

3 likes

Het is vooral de verzamelbaarheid van die limiteds en de exclusieve kleuren die de prijs bepalen. Specificaties zijn dan minder van belang :sweat_smile: In sommige gevallen zijn limiteds een veelvoud waard van de reguliere versies, soms meer dan 3 keer zo veel.

2 likes

Zeker van bewust Daniel. Maar

Zoals je zelf al zei

Als TS er in wilt handelen raad ik hem de internationale markt aan :slight_smile:. Anders wordt het toch een 4r36 met een kek kleurtje

1 like

Nog plannen om hem aan te schaffen ?
Hij is wel erg mooi…:+1:

1 like

Weet ik nog niet.
Wil jij hem kopen dan Ton?
Op chrono zijn ze wel duur hoor.
@Tonnieb

Op Marktplaats staat er ook één koop met een vraagprijs van €700

1 like

Klopt heb ik ook gezien.

1 like

Ik heb al een gele incoming.
Dus ik pas even.

1 like

FTFY

2 likes

Ik denk dat het toch een beetje duur is.
Maar ga nog even denken.