Seiko Caesar aan de verzameling toegevoegd☺

Door toeval tegen deze klok aangelopen en was er gelijk weg van. Hou van Seiko duikers, liefst niet te klein en daar past deze grote jongen perfect bij. De combinatie met chrono is me echter nieuw maar is eigenlijk best een leuke afwisseling bij de rest vd familie. Volgens mij is deze uitvoering redelijk zeldzaam want had 'm nog niet eerder gespot. Gaat dus om de Seiko SNDA13. En vanzelfsprekend ff wat plaatjes bij het praatje. Ben er zeer content mee.

5 likes

Gaaf! Weinig gezien model. Zelfs de SUN tekent er klein bij af :wink:

1 like

Inderdaad dat vond ik ook, vandaar de foto :wink: De sun ligt alleen wat hoger op de pols (zeker met zulu).

Oh wow! die is heel gaaf! zou op mijn pols ook zeer mooi staan :stuck_out_tongue:

1 like

Vet, geniet er van :+1:

1 like

Wow die is idd erg mooi.
Hoe breed is hij? 45 mm?

1 like

Mijn beste,

Proficiat!!
Een mooie aanwinst, geniet er van.:four_leaf_clover:

Orologio Signaturis Temporis. :wink:

1 like

Features:
Type Chronograph (7T92)
12 hours chronograph with 1/20 second increments
Movement Quartz
Crystal Scratch resistant Hardlex crystal
Dial Black dial with strong luminous (lumibrite) hands and markers
Case Stainless steel
Case diameter 46mm
Case thickness 14mm
Bracelet size 210mm
Weight 195g
Bracelet/Strap Solid stainless steel links
Screw Case Back
Unidirectional Rotating Bezel
Three-fold push button clasp bracelet
Movement from Japan
Water resistant 200m (20 bar)

mooi

1 like

Seiko is en blijft top!
Veel draagplezier

1 like

Lekkere dikke duiker (die SUN ook, natuurlijk)! Gefeliciteerd! Beginnen idd goed zeldzaam te worden. Er is ook een gele (met zwarte sub dials). Ook een gaaf ding. Ooit erg van gecharmeerd geweest en ook wel 'ns over gedacht. Maar toen waren ze al gestopt met productie. Dus zou ik een gebruikte moeten kopen. En dat wilde ik niet. Daarnaast had en heb ik ook wel genoeg quartzhorloges. Maar het blijft een coole klok!

1 like

Dacht ook dat ik er genoeg had maar tis inmiddels toch al Seiko nummer 6… en heb er toch nog een paar op mijn ‘lijstje’ staan :wink:

Groeten van zijn broer op een Solid Oyster.

1 like