Zet in de topictitel het merk en het type.
Verwijzingen naar merken of types waar het horloge op lijkt, zijn niet toegestaan en worden verwijderd.
Seiko Willard SPB153J1 (inclusief Uncle Super Engineer band)
Het verplichte (!) rijtje:
Te koop, geen ruil. (doorhalen wat niet van toepassing is, ruilwaarde verplicht!):
Merk en model: Seiko SPB153J1
Diameter: 42.7mm
Leeftijd: 04-2025
Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): 04-2025, Eerste eigenaar.
Factuur en/of certificaat: Facturen, anoniem gemaakt.
Originele doos en/of eventuele accessoires: Full set, Plus Uncle Super Engineer stalen band.
Verzendkosten of afgehaald: Kan allebei. DHL Express Verzekerd, of PostNL alleen naar afhaallocatie. Inclusief foto’s en video’s. Risico koper.
Conditie (krassen, werking etc): Zeer strakke staat, zie foto’s.
Soort uurwerk en kaliber: Seiko 6R35, Automaat.
Vraagprijs: €925, inclusief verzending op mijn kosten.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb. Aantoonbaar d.m.v. rekeningen.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.
Ik zal de reacties afwerken op volgorde van binnenkomst. First come, first serve.
Link naar mijn reviews.
https://www.horlogeforum.nl/t/time/508007