Seiko Champion

Naast al het rolex en speedmaster geweld zijn er voor minder budget ook hele leuke vintage horloges te koop. Deze heb ik een tijdje geleden aangeschaft voor ik meen 35 euro hier op het forum. Op de baai een passende band en sluiting gescoord voor nog geen 20 euro en voila, je hebt een pracht van een horloge! :slight_smile:

De Champion heeft een forse omtrek voor een vintage dress, 37mm excl kroon en oogt zeker niet klein op de pols. Het horloge is prachtig slank, dit icm de smalle lugs maakt het geheel tot een elegant horloge. De wijzerplaat en wijzers vertonen wat plekjes maar hier stoor ik mij niet aan, het geeft het horloge nog meer karakter (imo).

bedankt voor het kijken

vrgr

Vncnt

Ik vind het mooi!

t lijkt wel alg man op je wijzerplaat. Ik zou hem niet dragen en heel snel aan langejaap vande handdoen hahahahahaha. Schitterende klok en prachtige kast. Zou het los zittend vuil zijn of is het een soortweer` op de wijzerplaat??

veel plezier van je mooie horloge.

Heel fraai.Veel draagplezier.

Mvg

Stefan

Ik ben ook fan! :slight_smile:

De wijzerplaat heeft een soort corrosie en dit kan volgens mij niet verwijderd worden. Ga ik ook niet proberen want ik ben veel te bang dat er iets beschadigt

Gr,

vncnt

Vincent, een schitterende aanwinst, deze vroege Seiko. Uit welk jaar is dit model? Een foto van het uurwerk zou ik graag nog zien :slight_smile:

Mooi hoor! Elegante verschijning…

Mooi man! Eindelijk een Seiko dik ik echt mooi vind (tu)

Mocht je er ooit vanaf willen dan hoor ik het graag! :slight_smile:

Groet

Marc

Dit zijn m.i. de leukere aanwinsten!
Zoals al geschreven: prachtige kastvorm!!!

@ernst: aan de stijl te zien 60er jaren

Tja zoeiets zou ik nou leuk vinden uit mijn geboortejaar, niet te duur, maar wel leuk en draagbaar.

En juist dan is het tof dat de wijzerplaat beschadigt is of lijkt, heb je weer iets om uit te leggen.