Seiko Classic SSB057P1

Ik zag dit horlogein de winke lhet het leek me wel een mooi horloge, weten jullie of het een goed horlogeis voor 200 euro of dat je voor die prijs wat mooiers/beters kan krijgen??

http://www.watchwarehouse.co.uk/watches/sekssb057p1.html

ik ben eigenlijk ‘’‘verliefd’’ op dit casio horloge
http://www.vd.nl/heren/horloges-en-sieraden/horloges/casio/herenhorloge/g21043463.html?fhquery=fh_maxdisplaynrvalues_brand%3D75%26sitetype%3Dweb%26fh_secondid%3Dg21043463%26fh_lister_pos%3D19%26fh_location%3D%2f%2fcatalog01%2fnl_NL%2fcategories%3c%7bcatalog01_heren%7d%2fcategories%3c%7bcatalog01_heren_heren_horloges_sieraden%7d%2fbrand%3d%7bcasio%7d%26fh_eds%3D%c3%9f%26fh_refview%3Dlister&from=overview

is dat een goeie??
alleen 300 is net iets te veel als die 200-250 ws kon ik hem betalen…

Casio Edifice herenhorloge

van 299 op vend.nl

Goedemorgen Casper,

Ten eerste is Seiko in mijn ogen een gevestigd merk, waarmee je niet snel mis kan. Het is overigens een Britse site, dus de prijs is niet 200 Euro maar 200 Pond, dit is ca 250 Euro
Casio heeft natuurlijk ook een naam hoog te houden. In het quartz- en digitaal segment een prima merk.

Persoonlijk vind ik beide horloges mooi en hangt het ervan af wat je kledingstijl is en waarvoor je het horloge wil, is het voor dageljks gebruik of juist voor bepaalde gelegenheden?

Succes met je zoektocht!

Als je verliefd bent op een horloge dan “moet” je die kopen. Kijk eens op ebay dan ben je rond de 230 euro incl verzenden klaar.

Succes,
Peter

casper24 Schreef:

ik ben eigenlijk ‘’‘verliefd’’ op dit casio
horloge

dan moet je die andere mooi laten liggen. want als je die seiko koopt dan word je er iedere keer dat je erop kijkt aan herinnerd dat je eigenlijk die andere wilde.

het typenummer is denk ik Casio EQW-M1100DB-1AER. hiermee vind je aanbiedingen onder 250 EUR op het grote wijde internet.

peterpan Schreef:

Als je verliefd bent op een horloge dan “moet” je
die kopen. Kijk eens op ebay dan ben je rond de
230 euro incl verzenden klaar.

Succes,
Peter

indien t buiten de eu komt wel rekening houden met douane/btw. maar vast ook wel online binnen de eu te vinden voor een vriendelijker prijsje.