Seiko Club.........Wie is daar nu eigenlijk lid van?

De laatste tijd zie ik heel wat Seiko’s voorbij komen, waaronder enkele van mijzelf.

Geïnspireerd door het topic http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,81915 daarom het volgende:

Ik lees regelmatig opmerkingen als “Welkom bij de Seiko club”. Maar wie is er nu eigenlijk allemaal lid van die club?

Daarom lijkt het mij een leuk idee om je zelf hierbij aan te melden als lid van de Seiko club en tevens daarbij je mooiste Seiko te laten zien, meer mag natuurlijk ook.

Ben razend benieuwd hoeveel aanmeldingen er komen. Na een week zullen we de balans opmaken.

Dus, beste Forumleden kom maar voor de dag met alle Seiko’s.

Als aftrap:

Mijn mooiste Seiko:
De gemodificeerde Samurai

Bedoel je dat je een echte Seikoclub wil oprichten met lidmaatschap etc.
Dat zou het leukste zijn.
Ik ben lid van de Saxo 16v club geweest:
Leuke uitjes werden er georganiseerd,bij aankopen voor je Saxo kon je korting krijgen.
Kortom heel veel voordelen.

Ik heb de indruk dat zo ondertussen iedereen hier wel lid is van de Seiko-club of op z’n minst ernstig tot zeer ernstig besmet is met het Seiko-virus! :smiley:

Mijn mooiste Seiko? Oef, daar moet ik even serieus over gaan nadenken… Wordt vervolgd. Van al mijn Seiko’s heb ik in ieder geval evenveel plezier. :slight_smile:

Hoi Peter,

Dit was niet mijn opzet, maar wie weet waar dit allemaal toe gaat leiden. Eerst maar eens afwachten wat alle reacties zijn.

Voor Nederland is er in ieder geval geen Seiko onderdeel of iets dergelijks, wel Engelstalig.

Misschien dat Henrik (alleen bij overweldigende belangstelling) een apart onderdeel kan/wil toevoegen. Zou wel uniek zijn, maar aan de andere kant verliest het Forum dan weer wel iets van zijn algemene karakter.

Ik heb er ook een paar en vind, dat ze een zeer goede prijs/kwaliteit verhouding hebben.
Dit zijn ze:

Gr.Jan

Ik ben ook lid. Ik kan alleen niet kiezen tussen deze twee. Ze zijn totaal verschillend maar toch vind ik ze allebei super.

Ikzelf ben sinds mijn bezoek aan Rob op de rikketik helemaal verslingerd aan Seiko duikers. Hier mijn mooiste exemplaar…

Mijn mooiste Seiko: de Atlas

en een paar oudjes:

gr Ron

Ik heb een onder meer 6309, en ik geloof toch dat dit mijn favoriete Seiko is. Nou ja, eigenlijk heb ik er twee, maar eentje is rijp voor de storthoop.
Dit model duiker blijf ik zó mooi vinden!

vind die gouden toch een eye-catcher,hoor

gr Ron

Ik was vroeger lid: dertig jaar geleden.
Totdat mijn lidmaatschap me werd ontnomen (lees: horloge gejat).
Maar sinds vandeweek ben ik dus weer lid. Met deze dus 6139):

Ik heb er twee, tot nu toe :slight_smile:

Een nieuwe SKX009:

en een oude, deze heeft mijn vader enkele dagen voor mijn geboorte gekocht:

Groeten,

Martin

Ik ben ook lid, heb samen met vriendlief een hele familie:

Ik heb er ook 4, en als het goed is binnen nu en een week 5.




De seiko sub… goedkoopste klok die ik heb maar daarom niet minder geliefd.
Zojuist 2 weken meegeweest naar curacao en ondanks dat hij 30 sec per dag voor loopt een top klok!


Foto net even snel genomen maar er was net te weinig licht helaas
Grt ger

Ik heb er drie maar de keus welke er het mooist is moeilijk maar ik denk toch wel het oranje monster.

Ik heb er 3 van 2 heb ik een foto de andere moet ik nog maken komt wel:

Deze had ik ook maar inmiddels verkocht:

Vandaag vind ik deze het mooist: SNZD13

Morgen misschien weer een andere.

Mijn beste,

Ik heb tot mijn verbazing eigenlijk maar twee ‘Seiko’s.
Daar dient dus de nodige uitbreiding te komen.
Maar enfin, hierbij de foto’s.

Orologio Signaturis Temporis.:wink:

Neuh, ik niet zo, maar ik kan wel kiezen hoor :smiley:

Ennuh, mijn mooiste Seiko,… die heb ik nog niet.

Hmmm, merk net dat ik van mijn huidige (quartz) Seiko geen foto online heb.
Toch maar eens maken, dacht dat ik dat al gedaan had.