Ehm Ed, waarom sta ik op 10 én 34? Nu heb ik er wel twee, maaruh
Groeten,
Martin
Ehm Ed, waarom sta ik op 10 én 34? Nu heb ik er wel twee, maaruh
Groeten,
Martin
Foutje, sorry
Vorige week uit verveling (wachten op sw
installatie) wat zitten spelen met de fotocamera
en twee verzamelingen gecombineerd.http://i36.photobucket.com/albums/e2/eric128/IMG_0
002-1.jpg
Wat is dat een Draak?
Verzamel je draken?
En wat is een sw installatie…
Volgens mij hoor ik ook nog bij de club, kan het lijstje weer langer worden. Ik heb er twee. Een standaard Samurai en een Bullit.
Met vriendelijke groet,
Michel
Even een nieuwe tussenstand 44 leden (fans):
tw:
Namen in willekeurige volgorde. Ik hoop niet dat ik er een vergeten ben.
We gaan voor de 50. Nog 6 te gaan. Wie vult de laatste aan
Met dik 2500 leden moet dat toch makkelijk te doen zijn.
Ja dat is een draak.
In verzamel idd draken, In elk land waar ik kom probeer ik een draak te vinden waar iets typisch aan zit voor het land. Deze komt uit hong-kong. Is van plastic met rode ledjes als ogen en als je zijn poot omlaag klikt komt er vuur uit zijn bek. (turbine aansteker)
Sw installatie is software installatie.
Ik behoor natuurlijk ook bij het lijstje met mijn 2 Seiko’s
Seiko 5 Explorer
Seiko 5 Aviator
Even een nieuwe tussenstand 46 leden (fans):
tw:
We gaan voor de 50. Nog 4 te gaan. Wie vult de laatste aan
groet
Ed
Nou ja, volgens mij tellen sommigen van die 46 met gemak voor twee!!
O, mochten we weer een foto posten ?
Linksboven 4205-0150
Rechtsboven 5m42-0h20
Rechtsonder 6602-5000
Groet. Chris
Bij deze aangemeld voor de club.
foto van de SEIKO atlas volgt spoedig
mvg. Edward
Je hebt hier gepost, dus ben je de klos.
Ben je liefhebber of niet, zo niet dan haal ik je er af.
lidmaatschap is gratis.
Momenteel heb ik er 2 (monster en de aviator heb ik verkocht)
Seiko Skz211(Atlas)
Seiko 5 die van mij wijlen opa is geweest, en is voor mij de meest waardevolle klok in mij collectie. ik heb het horloge laten opknappen(uurwerk, glas, Barinton hagedis bandje) en ik wil er nog de initialen van mij opa erin laten graveren.
voor
Na
Racebandje vond ik niet echt passen bij de klok.
Beide niet meer in bezit
begin jaren '80 kocht ik van mijn eerste wedde e.o. (voor de jongere leden…dat was het salaris dat je als dienstplichtige 80-4 van het ministerie van defensie kreeg) een analoge seiko quartz. deze deed zo’n 15 jaar dienst. toen op een gegeven moment de batterij leeg was dacht ik het verder zonder horloge te kunnen, op een gegeven moment “voel” je min of meer hoe laat het is…
een jaar of 5 geleden werd via een collega met een vintage baume & mercier mijn interesse gewekt in mechanische horloges. al snel volgde diverse aankopen waaronder een oranje monster. voor de oude quartz seiko heb ik laatst een batterijtje gekocht… helaas doet-ie het echt niet meer, hij ligt nu tussen de rest van de collectie van z’n pensioen te genieten… repareren wordt waarschijnlijk te duur en afgezien van de gevoelswaarde is het niet een heel bijzonder horloge. ik vind al met al dat ik dus wel iets heb met seiko en meld me hierbij dus ook aan bij de seiko club. foto’s van die oude quartz heb ik niet,van het monster zie hieronder
groet
klaas
Even een nieuwe tussenstand 48 leden (fans):
tw:
We gaan voor de 50. Nog 2 te gaan. Wie vult de laatste aan
Wow!
Wat een moois komt hier langs zeg! En een club van bijna 50 man! Dat verdient een club lied!
Seiko Premier Automatic maar nu met stalenband vandaag erom laten zetten meteen een stuk zwaarder en robuuster…
Nogmaals verzoek ik vriendelijk mij van de lijst
te verwijderen. Bij voorbaat dank!
Beste Hans, volgens mij neem je de Seiko club iets te serieus! Er is geen contributie en je zit er in als je een Seiko bezit…
Volgens mij heeft Hans ook geen Seiko.
Dat heeft hij nergens aangegeven.