Deze nieuwe aanwinst mag er ook wel bij dacht ik zo.
Seiko Prospex Marinemaster m`n eerste professionele Seiko duiker:
Had al wel een Seiko 5, maar met de komst van het monster meld ik me ook aan voor de Seiko Club.
En nu ga ik op zoek naar een mooie vintage…
En een nieuw lid! (lid, hehe)
Met ouwe zooi welliswaar:
maar toch, onder de juiste hoek begintie te fonkelen:
het virus sloeg hiermee genadeloos toe!!!
gegroet!
beetje oud topic weer eens ophalen. Bestaat de seiko club nog
ik heb er een aantal, 2x macchina sportiva, 3 x een seiko 5, een oud klein SQ horloge en mijn monster, (gemod door robbie)
vr gr
RoB
Bezit 7 Seiko’s…:)-D
Ikzelf, 3
De familie … heel veel
Ik ben ook al meer dan een jaar lid. Mijn eerste Seiko was deze SKX 023 van Rob en ik draag 'm nog steeds bijna elke dag. Past bij alles en zelfs bij mijn dunne pols staat ie goed.
Ik heb ook nog een mooie vintage die helaas 1 een uur per dag voorloopt.
Ik heb er 3
Mijn beste,
Ik heb er eveneens drie:
En voor straks: “Buona Notte” en morgen gezond weer op.:z:z:z
Orologio Signaturis Temporis.B)-
ondertussen een stuk of 10, kom hier binnenkort op terug.
1x 7T59, een quartz chronograaf die met wijzers tot 1/100 nauwkeurige tijdmetingen kan maken… tenminste, als jij zo snel kunt reageren :+
1x messagewatch. Voelde me net James Bond. Baalde wel dat ze later pas met waterdichte modellen kwamen. Die vond ik helemaal gaaf, maar had toen de centen er niet voor.
1x titanium kinetic sports 200m. Helaas overleden door een vastgelopen uurwerk.
5x bellmatic, omdat ik verzot ben op mechanische alarm-horloges. En ben helemaal weg van de bellmatic, omdat het alarm gezet wordt door een draairing (ben ook verzot op draai/duikersringen).
1x final fantasy movie watch. Ben nog niet uit hoe ik de holografische interface aan de praat krijg…
1x monster black, m’n klus/kookhorloge
1x mapmeter black. Vind em military stoer met z’n custom canvas band. Erg mooi detail dat de band gevormd is naar het horloge: hij heeft een afdekkend stukje dat overeenkomt met de mapmeter en de kroon op 4 uur. Baalde eerst onwijs van de stalen band. Ik vond die super stoer, maar hij valt niet mooi om m’n pols. Des te blijer was ik met de canvas band!
1x samurai white, lekker voor in de zomer.
Leuk om even terug te denken aan al die aanwinsten en de herinneringen eraan. Met name m’n overleden Kinetic. Hele tijd niet meer aangeraakt, maar heb er leuke middelbare schooljaren mee gehad.
Ik weet eigenlijk niet hoeveel horloges ik heb (teveel?), maar als ik terugdenk, weet ik ze wel weer op te sommen.
P.S. Wat een apart ding die Seiko op
http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,81915 (tu)
Ik heb een 5je, een zwarte Monster Mod én een Oranje Monster en een zwarte BFK gehad. Het langste had ik mijn BM, had ik nooit moeten wegdoen. Binnenkort komt mijn 007 en vertrekt mijn BFK. En op mijn wishlist staat een blauwe Sumo, een Bullhead en een horloge uit 68 die als dresswatch dienst gaat doen.
En in de la ligt nog een Seiko quartzje.
Ik meld mij aan met 4 Seiko’s.
In chronologische volgorde vanaf januari 2009.
Enige tijd Seikloos geweest maar sinds zondag weer lid!
De Seiko SARB063 Alpinist Lt Edition 500pcs:
Dit waren ze …
En dit zijn ze nu…
Groet Jan
Ha leuk om te zien! ik heb de SKX009 van Majary overgenomen.
Deze heeft echter nog de originele Secondewijzer op de foto.
Toen ik hem had gekocht zat er wel de zwarte day/date in, de andere plaat en de secondewijzer was er 1 met het bolletje aan het eind.
dit is overigens mijn enige Seiko!
Gr. Mark
In mei 2008 had ik er 3. Daar zijn er 12 bijgekomen.
4x 6138
6 x 6139
Boss en PMLE.
gr.
Peebee.
Twee vijfjes.
Het ene. Van het andere geen foto’s.
Maak mij maar lid ga ook voor Seiko!!!