Zal leuk staan op een donkerbruine croco met contrasterende stiksels denk ik
Perfect horloge, ik heb er ook een. De wijzerplaat blijft fascineren met verschillende kleuren, afhankelijk van de lichtinval.
Ik hoop dat je hem (haar?) met even veel plezier draagt als ik dat doe.
Oké, duidelijk, ik heb een Seiko uit de SARG serie op het oog, als ik de knikkers bij elkaar heb zal ik eens contact opnemen met Rob.
Gefeliciteerd!
Eèn van de mooiste Seiko’s die ik ken. Heb hem eveneens. Voor de band ben ik wel op zoek naar een andere (vouw)sluiting. De originele (B-type) vind ik onhandig en te dik. Ander ding: Seiko spreekt voor het gemak denk ik wel eens altijd over Hardlex glas, maar met dit horloge twijfel ik toch of het geen mineraalglas is. Testen met een HSS staalsplintertje is natuurlijk ‘krank’ maar óf de blauwige gloed op het glas komt omdat het wèl mineraal is óf heeft als oorzaak de weerspiegeling van de betoverende wijzerplaat.
Wie weet meer?
Erg mooi horloge en een puik merk Ik heb er geen maar wat niet is kan nog komen… Veel plezier ermee!
Seiko, altijd goed
Veel draagplezier
Is hardlex en mineraalglas niet hetzelfde? bedoel je soms saffier wat op een aantal andere modellen in deze (SAR*) serie zit?
Proficiat, prachtige klok.
hardlex is mineraalglas met een enigszins krasvaste coating
maar vele malen krasgevoeliger dan saffier