Hoi allemaal,
Een tijdje geleden heb ik hier advies gevraagd over welke horloge ik zou kopen. Ik wou even laten weten dat deze vandaag is aangekomen. Hier horen natuurlijk wat foto`s bij
Grtz
Hoi allemaal,
Een tijdje geleden heb ik hier advies gevraagd over welke horloge ik zou kopen. Ik wou even laten weten dat deze vandaag is aangekomen. Hier horen natuurlijk wat foto`s bij
Grtz
Mooi! Veel plezier ermee!
Heel mooi. Ik heb hem ook, heb alleen het bandje vervangen. Ben daar persoonlijk geen fan van. Veel plezier ermee.
Mooi klokje gefeliciteerd .
Whoa chique klokje hoor! Geniet ervan
Top!
Het is een heel prettig horloge. Ik ben er ook heel blij mee.
Gefeliciteerd!
Mooi horloge, proficiat!
Heel mooi hoor, een betaalbare favoriet hier op het forum!
Mooie Seiko! Proficiat!
Heerlijk horloge. Zijn broer zegt hallo op een Ko strap
Nogmaals bedankt voor de hulp bij de keuze
Zodra ik er een ander bandje aan heb, zal ik nog een foto maken maar die zal wss in het, wat draag je vandaag, topic komen
Gefeliciteerd! Met gemak een van de fraaiste dress watches! 't is dat ik vrijwel altijd duikers draag en m’n dress watches dus helemaal geen wrist time krijgen. Anders zou ik er zeker ook een kopen. Veel pezier ermee!
Gefeliciteerd!
Heb je hem rechtstreeks uit Japan? Komt er dan nog de Btw overheen bij de douane?
Nee van bij Rob van monsterwatches. Ik durfde niet goed direct van Japan te kopen.
Mijn beste,
Een gedegen advies wat resulteert in een wonderschone Seiko.
Zéér fraai!! Mijn complimenten!!
Orologio Signaturis Temporis.
Een Cocktail gaat er altijd wel in, proficiat!
Prachtig, geniet er van. Ik ben bevooroordeeld
[URL=http://s1223.photobucket.com/user/glengoyne17/media/my%20watches/SeikoSarb065closeup_zps8f63502f.jpg.html]
[/URL] Prachtig zeg. mooi klok! Veel draagplezier!
Fraai horloge. Geniet ervan