Seiko datejust jubilee

Weet iemand ongeveer de waarde van dit horloge ? wil hem graag verkopen!

Lastig met dat logo zo op de wijzerplaat, dat zal voor veel mensen een afknapper zijn vrees ik.

Welke Seiko is dit dan? Heb deze echt nog nooit gezien :nerd_face:

De caseback lijkt niet te kloppen, plaatjes op internet laten day/date zien. Maar misschien zit de day wel achter de wijzerplaat verstopt. Zoals geschreven, ik denk ook dat de wijzerplaat een (grote) drempel is om te kopen.

1 like

Referentie nummer: 7N43-8111

Precies dit… Dat dacht ik dus ook al. Vandaar mijn vraag.

1 like

Dus je hebt hem gekocht en wil er nu alweer vanaf…

edit; link vergeten te plakken: https://www.ebay.com/itm/Rare-Vintage-SEIKO-Men-039-s-Watch-Stainless-Gold-Tone-Dial-date-Quartz-7N43-8111-/174110241699?nma=true&si=QVAzVcEbXLxeM5HBPviL%2B2eLcLA%3D&orig_cvip=true&nordt=true&rt=nc&_trksid=p2047675.l2557

2 likes

Gekocht i.v.m de band ik miste 2 schakels en bij deze zaten nog extra schakels.

Je hebt hem toch zelf gekocht? Dan weet je de waarde toch?

Dat snap ik. Ook handig om dat in een verkapt verkooptopic te doen.

2 likes

De prijs die je ergens voor betaald is niet per se de waarde en het was zo te zien ook een buy it now. Normaal gesproken is een nette DJ quartz een ±100 euro. Verkopen op MP vaak prima. Maar met deze plaat wat een gek er voor geeft.

1 like

Dankjewel

De intentie is dat ik er iemand misschien nog blij mee kan maken voor een mooi prijsje.

Ok.

1 like

Prijs was $69.99 + $12.99 Shipping dus dat is ongeveer 70 euro. Dat is hij ook wel waard denk ik. Succes met de verkoop

1 like