Seiko "Dracula" monster overgenomen

Zojuist van @Erik_de_Gast een prachtige monster overgenomen. Mijn eerste Seiko, mijn eerste monster. Mooi staaltje werk ziet er top uit oordeel zelf. Een topic is immers geen “echt” topic zonder foto’s.

Nog even wat info over de verkoper. Ik werd vriendelijk ontvangen, onder het genot van een tonic de diverse aangeboden modellen besproken maar uiteindelijk toch bij mijn eerst keuze gebleven de Dracula. :japanese_ogre:

@erik_de_gast bedankt. :v:t4:

10 likes

Hele mooie klok!

Mine says hi :wink:

1 like

Prima keuze! Er zijn weinig duikershorloges die zoveel bang-for-buck bieden en daarnaast zo’n eigen smoel hebben als het Monster! Veel plezier ermee!
Ben alweer een aantal jaartjes blij met m’n eerste generatie (SKX-) Monster. :smile:

2 likes

Met een Monster kan je niet missen, geniet ervan!

Staat 'm goed die nato @TagEd !

Bedankt voor je komst Percy, en veel plezier met de Dracula! Ik doe 't de komende tijd met z’n broer:

3 likes

Mooie aanwinst :+1:

1 like

veel plezier met deze leuke seiko!!! :smile:

1 like

mooi horloge en mooie foto!!

1 like

@Erik_de_Gast Thanks! Da’s ook zo leuk aan 'n Monster. Maakt nauwelijks uit wat voor band je eraan hangt. Staat bijna altijd goed! :smile:

1 like

Monster. Altijd goed…

1 like

Veel draagplezier gewenst. Fijne horloges die monsters.

2 likes

Prachtig, I want one (met stalen band dan)! :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Mooie dingen, mag wel even een borsteltje met zeep tussendoor, zo te zien! :smile:

Die wil ik er ook nog een bij. Een mooie stalen band. Gister wel even een zwarte NATO strap gekocht. Ik denk dat ik daar nog een paar van aanschaf in diverse kleuren. Misschien zelfs een leren NATO.

Ja het zijn geen horloges die alleen maar in een horloge kist liggen. Ik doe ze wel een keer om onder de douchen en dan zijn ze weer schoon.

Heb er vanmorgen ook even een nato op gedaan, kan 'ie goed hebben. Had alleen maar 22mm liggen maar dat past wonderbaarlijk goed :smile:

Ziet er eigenlijk best goed uit een 22mm band. Zo lijkt hij wat voller/dikker.

Top, veel plezier er mee!

Groeten

1 like

Zo!

1 like

Proficiat!

1 like