Seiko Dracula vs Diaboliq Straps #Fotoverslag

Het idee kwam toen Rick a.k.a. H47 met zijn topic kwam: Mag dit?

Zie topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1914102,1914102#msg-1914102

Daarna nog de foto’s met Diaboliq Straps voor o.a. de Ecozilla van zijn vrouw (tu)

Zie topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1930262,1930262#msg-1930262

Wellicht een oplossing voor mijn Dracula Monster, want ik was nog niet helemaal tevreden over mijn band. Eerst geprobeerd met een Nato:

Ik twijfelde, ondanks ik helemaal dol op Nato’s ben. Dit keer gaf het een goedkoop uiterlijk vond ik. Je kent dat gevoel wel. Dat werd nog rottiger toen niemand op het werk iets over mijn nieuwe monster zei waar ik echt heeeel blij mee was. Tja, elke man heeft zo zijn vrouwelijke kanten ::o

Vervolgens probeerde ik het met een stalenband die ik van mijn vriend Maarten a.k.a. Thehaguedragon heb gekregen. Enkele dagen was ik hier wel zoet mee. Toch wilde ik meer karakter aan dit klokkie geven.

Als laatste deed ik er rubber omheen. Tot nu toe mijn beste keuze, maar mijn gevoel bleef knagen. Ik miste wederom iets :S

Via HF begon ik te kleppen met Rick en al gauw kwam ik tot actie. Het werd flink heen en weer mailen. Om het verhaal niet te lang te maken, begon het met de kleur en materiaal keuze. Daar was ik gauw uit. Alle communicatie per mail, want naar Dld bellen en elkaar niet begrijpen werkt ook niet. Heerlijk deze digitale wereld :#

Ik wilde iets pittigs en out of the box, dus mijn keuze viel gauw op die fel rode kleur. Volgende keuze … de sluiting. Ik had 2 keuzes, dus lekker makkelijk (tu)

Explore G. Doesburg

Weer stond ik voor een moeilijke keuze … maar niet heus. Wat voor stiksel ik wilde op mijn band. Om een idee te krijgen, had ik natuurlijk een foto gemaild van mijn horloge en ik kreeg al een digitale foto van hoe het kon worden terug. Daar hou ik nou van :~ Ik koos voor een kleuren combinatie die ik in de driehoekige tanden van mijn horloge terug zie. Zie 2e foto hieronder.

Natuurlijk werd ik tussentijds goed op de hoogte gehouden. Wat een service en dat maar voor slechts € 65,-. Als ik dit van te voren had geweten, was ik bereid zelfs € 100 te betalen :stuck_out_tongue:

Afgelopen donderdag kwam mijn pakje binnen …

Briefje erbij … ja, ik hou wel van een persoonlijke touch :slight_smile:

Ik kreeg zelfs 2 cadeautjes :+

Het was het wachten meer dan waar :}

Je vraagt er één en je krijgt er twee :~

Prachtig bruine canvas erbij gehad. Ik zoek een Seiko sluiting hiervoor :)o

WAT EEN KNALLERRRRRRRR X(

Rood blijft één van mijn lievelingskleuren naast zwart en blauw. Trouwens, band voelt echt lekker stevig, zit goed en na 1 dag al veel soepeler. In het echt is nog mooier dan op de foto. Nog ff een wristshot B)-

Bij deze wil ik Rick (mijn persoonlijke begeleider :wink: en Diaboliq strap (maker) bedanken! Mijn Dracula is nu echt zoals ik het hebben wil. Echt genieten mannen!

Dit is mijn 1e strap, maar zeker niet de laatste. De volgende keer wellicht een D-Strap en wie weet nog andere makers die ik hier vaker zie langs komen :~ Voorlopig zeg ik … sribi switi (slaap lekker) :z

1 like

Wat een leuk verslag zeg!
Blij dat je er tevreden mee bent en zal Josip dit even laten lezen dat vind hij vast wel leuk.
Nogmaals voor dat geld vind je geen betere bandenmaker denk ik … weet ik :wink:

H47 Schreef:

Wat een leuk verslag zeg!
Blij dat je er tevreden mee bent en zal Josip dit
even laten lezen dat vind hij vast wel leuk.
Nogmaals voor dat geld vind je geen betere
bandenmaker denk ik … weet ik :wink:

Ik zal zeker nog zaken met hem blijven doen. Als je vrouw het mooi vindt dan weet je dat het goed zit (:smiley:

Heel mooi! Gefeliciteerd met de pracht-band (en klok natuurlijk ;))

proficiat!

Leuk om dit verhaal te lezen! Mooi stuk vakmanschap.(tu) Nu genieten van die unieke band!

Mooi verhaal, mooie band en een unieke combi!

En die rode siliconen band dan ?

robbie409 Schreef:

Oh ja, die was ik helemaal vergeten hahaha … scherp. Ik kreeg mijn pennetjes er niet meer uit, maar die knalde wel ja!

robbie409 Schreef:

Ook een geweldige service van Monsterwatches natuurlijk. Ik kreeg van Rob deze band opgestuurd. Geweldige look trouwens! De pennetjes eruit krijgen is een drama met mijn wisselgedrag.

Schitterende kleurcombinatie! Past precies bij Dracula
Maar even een puntje: mogelijk vertekent het op de foto, maar is ie niet te smal voor deze lugbreedte?

Dat lijkt zo … zit ook perfect (20mm) qua maatvoering (tu)

Gnik Schreef:

Schitterende kleurcombinatie! Past precies bij
Dracula
Maar even een puntje: mogelijk vertekent het op de
foto, maar is ie niet te smal voor deze
lugbreedte?

Mijn beste,

Toppie Joppie!!
Een prachtig verhaal, zowel in woord als in beeld.

Orologio Signaturis Temporis.B)-

Cool zeg! Leuk verslag ook :slight_smile:

Leuk verhaal en mooie foto’s. Altijd leuk om te lezen.

Prima looks zo, proficiat!

Heel leuk fotoverslag! Ben zelf ook zwaar aan het stoeien met verschillende banden op m’n monsters. Goed om hier meerdere mooie voorbeelden te zien.

Mooi eindresultaat mati!

Mooi, die band!
Persoonlijk vind ik de stalen band hier echt altijd prachtig op, vooral omdat die juist alle aandacht op het horloge zelf laat richten.
Maar als je een knaller wilt, is dit de meest perfecte oplossing die je kon vinden!
Proficiat!

Dick

Leuk stukje :slight_smile:
Heeft meneer Diaboliq een website? Want ik zoek een goede canvas band.