Het idee kwam toen Rick a.k.a. H47 met zijn topic kwam: Mag dit?
Zie topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1914102,1914102#msg-1914102
Daarna nog de foto’s met Diaboliq Straps voor o.a. de Ecozilla van zijn vrouw (tu)
Zie topic: http://www.horlogeforum.nl/read.php?2,1930262,1930262#msg-1930262
Wellicht een oplossing voor mijn Dracula Monster, want ik was nog niet helemaal tevreden over mijn band. Eerst geprobeerd met een Nato:
Ik twijfelde, ondanks ik helemaal dol op Nato’s ben. Dit keer gaf het een goedkoop uiterlijk vond ik. Je kent dat gevoel wel. Dat werd nog rottiger toen niemand op het werk iets over mijn nieuwe monster zei waar ik echt heeeel blij mee was. Tja, elke man heeft zo zijn vrouwelijke kanten ::o
Vervolgens probeerde ik het met een stalenband die ik van mijn vriend Maarten a.k.a. Thehaguedragon heb gekregen. Enkele dagen was ik hier wel zoet mee. Toch wilde ik meer karakter aan dit klokkie geven.
Als laatste deed ik er rubber omheen. Tot nu toe mijn beste keuze, maar mijn gevoel bleef knagen. Ik miste wederom iets :S
Via HF begon ik te kleppen met Rick en al gauw kwam ik tot actie. Het werd flink heen en weer mailen. Om het verhaal niet te lang te maken, begon het met de kleur en materiaal keuze. Daar was ik gauw uit. Alle communicatie per mail, want naar Dld bellen en elkaar niet begrijpen werkt ook niet. Heerlijk deze digitale wereld :#
Ik wilde iets pittigs en out of the box, dus mijn keuze viel gauw op die fel rode kleur. Volgende keuze … de sluiting. Ik had 2 keuzes, dus lekker makkelijk (tu)
Weer stond ik voor een moeilijke keuze … maar niet heus. Wat voor stiksel ik wilde op mijn band. Om een idee te krijgen, had ik natuurlijk een foto gemaild van mijn horloge en ik kreeg al een digitale foto van hoe het kon worden terug. Daar hou ik nou van :~ Ik koos voor een kleuren combinatie die ik in de driehoekige tanden van mijn horloge terug zie. Zie 2e foto hieronder.
Natuurlijk werd ik tussentijds goed op de hoogte gehouden. Wat een service en dat maar voor slechts € 65,-. Als ik dit van te voren had geweten, was ik bereid zelfs € 100 te betalen 
Afgelopen donderdag kwam mijn pakje binnen …
Briefje erbij … ja, ik hou wel van een persoonlijke touch 
Ik kreeg zelfs 2 cadeautjes :+
Het was het wachten meer dan waar :}
Je vraagt er één en je krijgt er twee :~
Prachtig bruine canvas erbij gehad. Ik zoek een Seiko sluiting hiervoor :)o
WAT EEN KNALLERRRRRRRR X(
Rood blijft één van mijn lievelingskleuren naast zwart en blauw. Trouwens, band voelt echt lekker stevig, zit goed en na 1 dag al veel soepeler. In het echt is nog mooier dan op de foto. Nog ff een wristshot B)-
Bij deze wil ik Rick (mijn persoonlijke begeleider
en Diaboliq strap (maker) bedanken! Mijn Dracula is nu echt zoals ik het hebben wil. Echt genieten mannen!
Dit is mijn 1e strap, maar zeker niet de laatste. De volgende keer wellicht een D-Strap en wie weet nog andere makers die ik hier vaker zie langs komen :~ Voorlopig zeg ik … sribi switi (slaap lekker) :z