Seiko Duikers!

:heart_eyes:

1 like

De mooiste moet nog komen.

Status quo op de onderdelen, je Turtle ligt nog steeds in zijn bakje. Vorige week er nog achteraan gemaild en nu zegt Seiko begin april :unamused:

Al sinds
 oktober, november? :sweat: Brr, als ik er langer over doe dan @Arie_Kabaalstra mag je een HorrorSeiko V2 topic maken over mij :joy:

Edit: elke keer als ik aan je Turtle denk, voel ik me megaschuldig. Maar dat weet je gelukkig. Als de onderdelen binnen zijn, gaat hij dezelfde dag in elkaar :smile:

Ze maken leuke horloges, maar het is een ruk organisatie eerste klas. Zo, dat is gezegd :sunglasses:

3 likes

De ene keer dat ik een service request opende naar Seiko Nederland is het meer dan keurig, snel en vakkundig afgehandeld. De Seiko-Epson keiretsu is natuurlijk gewoon een grote multinational met alle bureaucratie van dien. Ik vermoed dat ze met name ruk zijn wanneer je iets wilt doen wat net even afwijkt van de normale gang van zaken. :slight_smile:

Nee dank u. Seiko maakt leuke horloges, maar ook heel veel lelijke draken. Hun duikers zijn OK, ik heb de witte Stargate, Baby Tuna en SKX gehad, maar ben op dit moment gewoon blij dat ik geen Seiko duiker meer in de collectie heb.

Feauteau’s van m’n exen:

In retrospect is de witte Stargate de mooiste van het trio.

5 likes

Zoals een AD die een onderdeel bestelt? :roll_eyes:

1 like

Zou me niks verbazen als ze gewend zijn om alles op te sturen naar Seiko’s service centrum. 22 jaar bij een mega-corporatie hebben mij cynisch gemaakt. :slight_smile:

1 like

De reis is vaak minstens zo mooi als het doel, Han-San. :ship:

4 likes

Ouwe meuk Stefan, ik gooi hem weg.

1 like

Hier een paar plaatjes van mijn Instagram :smiley:

7 likes

Ik heb een aantal Seiko duikers in bezit gehad, ze mochten de collectie weer snel verlaten. Deze heeft het voor een Seiko bij mij lang uitgehouden, ik vond het een geweldig apparaat:


Misschien maar weer eens opzoeken.

2 likes

Enkele van mijn exen:

2 likes

Seiko (brrrr) Heb ik hélemaal niets mee :stuck_out_tongue_winking_eye:


Wel wat veranderd in de collectie overigens.

1 like

Deze


ziet er tegenwoordig zo uit

Deze is weg

Deze is weg

Deze heb ik doorgeschoven naar mijn pa


Deze heb ik geruild

voor deze

Deze is er ook nog

en deze staat ook niet op de groepsfoto

oh en deze mag vertrekken

Volgens mij heb ik ze dan allemaal :grin:.

4 likes

Ook wel een paar gehad


9 likes

Tsja,

2 likes

8 likes

Een greep uit een aantal Seiko duikers die ik heb gehad

9 likes

Bezel met véél grip


1 like

11 likes

Samurai, met een kleine verbetering.

5 likes