Seiko Duikers!

Kreeg van de week een SPB187 te ruil aangeboden en toen begon het dus weer te kriebelen. Het betreffende HF-lid wil niet verkopen, dus sowieso heb ik nog niks concreets in ‘t vizier. Kan nog alle kanten op! Een 097 kwam ook alweer voorbij, die heb ik al laten schieten … :sunglasses:

1 like

Speciaal voor jou @junior, een kleine ode aan de SPB187 :stuck_out_tongue_closed_eyes: Toch, de 185 Steelmaster vind ik ook heel erg gaaf! Daar zat ik eigenlijk als eerste op te azen, maar toen kwam deze op HF voorbij… die kon ik ook niet laten schieten. Heb er nog steeds heel veel plezier van @Slin :grin:


11 likes

:kissing_heart:

En nu? :see_no_evil:

:rofl:

1 like

:grinning_face_with_smiling_eyes:

11 likes

10 likes

Oh, maar da’s wel een speciale!

1 like

Is dit een originele seiko ?
Heb je een referentie nummer ?

1 like

Volgens mij heb ik die jaren geleden 'ns bij Rob gezien. Was volgens mij een jubileumeditie voor een of andere vorst uit het oosten ofzo. Wel origineel, dus.

1 like

Thankx! Zie je, ik heb de klok horen luiden… :laughing:

1 like

Hee interessant. Je vriend @rene1 heeft er ook één. Ik ben benieuwd of Renatus en Ener er ook een hebben. Machtig mooi want er is maar één exemplaar van, speciaal door Rob gemaakt. :thinking:

15 likes

Whaha! Wat een flapdrol.

afbeelding

10 likes

Vandaag maar eens wat water gaan opzoeken voor verkoeling. Welke zal ik omdoen? De SKX is een icoon natuurlijk. Maar tegenwoordig koop je voor minder euro’s de SRP die qua specs veel beter is met hacking en handwinding, solid endlinks op de band en doorboorde lugs. Met de opliggende indices is de wijzerplaat ook nog eens veel mooier.

12 likes

Fijne dag!

1 like

Dank je Sjaak. :ok_hand:

12 likes

Mooi ding👌

3 likes


Draag hem helaas veel te weinig…

7 likes

Blijft lekker die MM200
Heel bijzonder hoe veel kleiner deze draagt dan zijn formaat zou vermoeden

11 likes

Het eerste wat ik doe als ik wakker wordt, grijpen naar mijn…. bril op mijn nachtkastje :nerd_face:

8 likes

Maar het is geen skx😥