Seiko Duikers!

De rechter wel. Of wat bedoel je?

Ik bedoel dat een srp geen skx is, is meer een dresduiker, vandaar dat hij wat sjieker is.
Hacking is overbodig bij horloges die zo onauwkeurig lopen. :disappointed_relieved:

1 like

Dikke duiker in een 50cm diep meertje :+1:

15 likes

Jij bent wel een Seiko fan hè René? Ik ook. Mooi merk hoor.

11 likes

13 likes

De capt. Willard :grin: op een shark-mesh
Mijn fijnste duiker ooit !!

Op een olijfgroene OLAF strap ook een topper.

17 likes

11 likes

12 likes

Die pols komt me bekend voor. Er was een ander uitermate gewaardeerd forumlid wiens pols heel erg op de jouwe leek.

2 likes

Ik draag mijn “Willard” het liefst op een NATO strap. Ook voor extra veiligheid tijdens het zwemmen en het is een strapmonster.
Ik had eerlijk gezegd nooit van het bandenmerk erika M-N gehoord …maar wat een topband zeg !
De band is iets elastisch en een super veilige sluitingststeem draagt bovendien uiterst comfortabel :grin:

12 likes

Die rode streep gaat goed samen met het rode accent in de secondewijzer :+1: Mooie combi zo! :+1:

2 likes

Jaaa gaaf! De beste dial onder de SKX modellen vind ik.

1 like

Ik heb hem omgebouwd. Misschien toch maar weer eens de originele bezel er op doen.

10 likes

Thanks! Ja klopt en heeft ook lumen.

9 likes

Ach laat ik ook eens meedoen, gewoon met een Seiko Seiko 5 spert SRPD53k1 met een pepsi bezel, lekker sportief. En met mijn Seiko Prospex Padi King Turtle special edition SRPG19K1. Heerlijk die lange namen, klinkt heeel interessant :wink:

Of ik die seiko sport ook een duiker mag noemen? Nou ja in het zwembad redt die het makkelijk 1 meter onder water :smiley:

10 likes

11 likes

16 likes

Dat zijn drie mooie dikke klatsers bij elkaar! :heart_eyes:

1 like

Wat een mooi foto weer, prachtig. Wat gebruik je hiervoor ?