…maar wat heb ik nou gekocht?
Een Seiko Deluxe King Diver? Sorry, de foto is niet groter.
Menno
…maar wat heb ik nou gekocht?
Een Seiko Deluxe King Diver? Sorry, de foto is niet groter.
Menno
Nog nooit gezien.
Fout lettertype ook…
Dat blauw is wel mooi, maar ik denk niet dat het een Seiko is…
Ik eigenlijk ook niet, dat geverfde uitgerekte logo… Maar de kleur is prachtig!
JA! Die kleur he! Ik heb 'm ook geplaatst op het Seiko en Citizen Forum. Daar waren alle mensen het (wereldwijd) met elkaar eens dat het een Feiko was. Ik heb de man vanmorgen een berichtje gestuurd met een verwijzing naar het bovengenoemde forum en hey presto, het geld is met paypal teruggestuurd en de koop is volledig geannuleerd bij eBay. Er is toch nog gerechtigheid in de wereld!
Menno
Gelukkig maar, was toch niet te goedkoop.
ik bood hier ook op, leuk vond ik hem, maar jij hebt hem dus, mooi dat die in de club gekomen is.
ik kende hem ook, niet, was dus niet echt, leek mij een 6138 of 6139
Hij staat weer te koop… de verkoper is -ondanks zijn grote aantal sales en 100% positive feedback- toch niet zo braaf! Ondertussen weet ik wie het is en zelfs waar hij woont (Google is your friend!). Dat had ik al uitgezocht voordat hij het geld had teruggestort.
Menno
Ik zou dat ook even melden op het internationale forum. Dan kan de verkoper de kracht van “forum-gossip” ondervinden…
Ik zou dat ook even melden op het internationale
forum. Dan kan de verkoper de kracht van
"forum-gossip" ondervinden…
ja doen. de case lijkt me duidelijk, als het internationale forum het zegt, hij “bekend” heeft door annulering en nu het nieuwe aanbod -zonder FAKE erbij te zeggen neem ik aan-.
om te beginnen met dit forum zou ik zeggen, want ik probeer ook regelmatig een seikoo’tje te kopen! en ik ga af op de ratings, dus ik kan dan ook slachtoffer worden.
wie was het?
of als je het niet wil zeggen: ik zoek nog zo’n prachtige Seiko King Diver. weet je bij wie ik 'm kan kopen?
Goh, als je nog een leuke duiker zoekt, kijk dan hier eens…http://cgi.ebay.com/Vintage-Deluxe-King-Diver-Mens-Wrist-Watch_W0QQitemZ140326659508QQihZ004QQcategoryZ31387QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m183QQ_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DI%2BC%2BS%2BIA%26itu%3DUCC%2BUCI%2BSI%2BLM%2BUS-WNP%2BLA%26otn%3D8%26ps%3D33
Menno…
This item is a fake.
Seller is aware! He has been told. He first removed (after payment and giving refund) it because of that, now ha has posted it again!
So he is selling a fake Seiko watch, knowingly!
Gezellig via File a report. Het is toch van de zotte dat een handelaar zoiets flikt!!
Goh, als je nog een leuke duiker zoekt, kijk
dan hier
eens…http://cgi.ebay.com/Vintage-Deluxe-King-Div
er-Mens-Wrist-Watch_W0QQitemZ140326659508QQihZ004Q
QcategoryZ31387QQcmdZViewItemQQ_trksidZp4340.m183Q
Q_trkparmsZalgo%3DCRX%26its%3DI%252BC%252BS%252BIA
%26itu%3DUCC%252BUCI%252BSI%252BLM%252BUS-WNP%252B
LA%26otn%3D8%26ps%3D33Menno…
tja, nergens wordt Seiko genoemd… zou je er dan mee wegkomen?
Hij staat weer te koop… de verkoper is -ondanks
zijn grote aantal sales en 100% positive feedback-
toch niet zo braaf! Ondertussen weet ik wie het is
en zelfs waar hij woont (Google is your friend!).
Dat had ik al uitgezocht voordat hij het geld had
teruggestort.Menno
nou je dat zo zegt, het valt me op dat er veel verkopers een 100% rating hebben die eerst rond de 99% bungelden.
is er weer een periode geweest dat ze slechte ratings mochten deleten of zo? (eens per half jaar mogen ze enkele % van hun ratings corrigeren of zoiets.)
Ik heb begin dit jaar een slechte rating gegeven aan een e-bay handelaar in skie-spullen. Die heeft me toen benaderd met het verzoek of ik na financiele compensatie de beoordeling zou willen wijzigen.
Dat heb ik toen geaccepteerd. Dus dat zou kunnen verklaren hoe en waarom de ratings van 99 weer naar 100% gaan.