Seiko fan stelt zich voor

Welkom! Seiko fans kun je nooit genoeg hebben :smile:

Welkom Wim, en die testfoto is goed gelukt en smaakt naar méér :thumbsup:

Houdt ook het vintage deel in de gaten, want daar komt ook veel moois voorbij én er zijn handige HF-leden (zoekfunctie op @MartijnV ) die er al in zijn geslaagd een lekkende digital weer toonbaar te maken. Als je die Seiko digi nog hebt, doe er (misschien) je voordeel mee :sunglasses:

Nou Wim leef je uit hier. Welkom :+1:

Welkom in het midden van deze horloge-gekken :slight_smile:
Als fotograaf kan het niet anders zijn dat je schitterende macro foto’s maakt, zonde om deze niet te delen :wink:

Ik had geen email probleem. Na een lang ziekbed is de moeder van mijn vrouw overleden: in die periode was mail niet van belang, ik kon nog net de webshop bijhouden.
Topicstarter had een heel aparte rubber band gevraagd, dat heeft nogal wat uitzoekwerk gekost. Toen ik de band eenmaal gevonden had en voor hem heb gekocht, reageerde hij niet meer, in zijn laatste mail noemde hij inderdaad de andere Seiko handelaren, ik wens hem ook veel succes daarmee. Zijn niet-reageren is voor mij genoeg, ik heb dat soort klanten niet nodig, want er zijn namelijk ook meer dan genoeg klanten, ook buiten Nederland (NL is minder dan 40% van mijn omzet inmiddels).
Het heeft uit mijn hoofd een week geduurd voordat ik hem kon melden dat die aparte band er was.

2 likes

Ik heb jammer genoeg ook dezelfde ervaring. Na twee mails en drie Facebookberichten, heb ik het maar opgegeven …

Sterkte alsnog :wink:

Hallo Wim,
Welkom op het HF.

Deel 1 van de foto’s zijn geplaatst in een nieuw topic:

Seiko fan stelt zich voor. Nu de foto’s deel1.

Welkom.

Allemaal bedankt voor het hartelijke WELKOM in dit forum !!

1 like

Dat vind ik nou echt ellende!

Rob dankjewel voor de mooie oyster band die ik kocht , en van mij krijg je een dikke duim omhoog! :thumbsup:
Via Facebook in 10 minuten antwoord , ik zie geen enkel probleem.
Keep up the good work! HULDE aan monsterwatches!

ik ga zo maars een mandje vullen… een dames horloge voor de vrouw :thinking: en een SRP729 voor mij :upside_down:

Rob heeft veel fantasie. Ik heb netjes mijn bestelling geannuleerd. Ik reageer wel altijd netjes. Heb de betreffende mail nog in m’n mail box. Maar ik ga verder geen woorden aan Rob besteden. Hij heeft nogmaals mooie horloges tegen mooie prijzen en hij kan erg goed met horloges omgaan maar communiceren… Zoek maar eens op dit forum. Heel veel forum leden met dezelfde ervaring als ik. Jammer gewoon.

Dat is erg jammer inderdaad.
Na 1 aankoop kan ik misschien ook nog geen goed oordeel vellen.

Ik heb inderdaad er al veel over gelezen hier , 1 ding is duidelijk , het is een uit de hand gelopen hobby.
De beste man heeft niet altijd tijd voor mail en communicatie , ik kan dit wel begrijpen.

Van de andere kant is de klant koning , en communicatie hoort bij verkopen.
Misschien toch een punt om rekening mee te houden rob!
@SeikoFan49 : Welkom op het forum! ik heb je topic met plezier gevolgd