De vrouw is jarig, dus op zoek naar een cadeautje. Aangezien ik haar jaren geleden aangestoken heb met het horloge virus maar getelefoneerd met Vaessen in Heerlen aangezien ik hier altijd geweldige service krijg. Dezelfde ochtend zat ik al aan de koffie bij Vaessen en kwamen verschillende leuke cadeau’s voorbij. Maar de nieuwe Seiko Presage Ginza vond ik toch wel een appart horloge met een geweldige wijzerplaat. Jawel, maak hier maar een leuk cadeau van, deze wordt het.
Maar toen volgde nog wat koffie met heel veel moois om te laten zien. Dit is gebruikelijk als ik bij Vaessen ben, de bezoekjes zijn enorm prettig. Ik vroeg naar de nieuwe Presage GMT’s, ik had ze op youtube gezien en vond ze prachtig. Meteen kreeg ik 3 exemplaren voor me en de limited edition versie met witte wijzerplaat. Alhoewel ik op de youtube filmpjes de witte versie de minste vond vond ik deze in het echt veruit de mooiste, de wijzerplaat springt er enorm uit. Ach, dit is een leuk kerstcadeau voor mezelf, deze ook maar erbij. Vaessen maakte me zoals gebruikelijk een leuk prijsje en er volgde nog wat meer koffie. Mijn bezoek aan Vaessen was wederom enorm prettig, en we hebben er weer 2 prachtige aanwinsten bij.