Seiko giugiaro Aliens horloge

Wat vinden jullie hiervan?
Zo €350-400.
Ik ben fan van Aliens en ik heb de opwelling om dit horloge in een oogwenk te kopen. Maar nu mijn hart beetje tot rust is gekomen. Heb ik bedenkingen. €350-400 best veel geld. Wat vinden jullie ervan? Wordt het een collectors item?

Boel geld en ik vrees een flinke afschrijver…

Maar als je hem mooi vindt en weet dat je hem lange tijd gaat dragen, gewoon kopen!

Hoeveel kan je afschrijven op €400?

Gewoon kopen dus

1 like

Heb op youtube paar filmpjes gezien. Het lijkt meer op goedkopere kopie van het origineel. Maar uurwerk loopt wel fantastisch voor een quartz

Supergaaf ding, toch? Lekker niet main stream en zeker altijd een leuk gespreksonderwerp!

1 like

Ik ben een grote Seiko-fan, maar deze vind ik ver-schrik-ke-lijk :scream: :scream:

Echt een regelrechte DRAAK. Maar als je hem mooi vindt, zou ik hem kopen :confused:

2 likes

Whahaha. Hij is anders dan anders. Het is de charme van Aliens, maar ik ben me gaan afvragen of ik deze wel genoeg ga dragen of in het nachtkastje verdwijnt.

Als je voor rendement gaat kun je beter het origineel nemen :wink:

1 like

Ja, maar voor dat geld koop ik liever een ander horloge.

Dus niet kopen dan.

Ik denk dat hij de prijs van het origineel bedoelt. Dat is inderdaad een behoorlijk verschil. Ik zou TS aanraden een gebruikte op de kop proberen te tikken. Die zullen vroeg of laat wel opduiken. Genoeg mensen die hem voor de geinigheid wel zullen kopen en dan vaststellen dat ze hem niet omdoen.

Hallo. Hebt u deze horloge te koop? Ik zou deze graag willen kopen. Groeten

Voor dat geld gewoon leuk toch. Reissues zijn leuk met een link naar je favoriete film. Heb zelf ook een leuke.

Grappig dat discussies soms even 5 jaar stil staan en dan weer doorgaan alsof er niks gebeurd is.

Als ik een thema zou willen voor een collectie, zou ik zeker voor het film-thema gaan. Maar dan wel zo origineel mogelijk.

2 likes

tenor (3)

4 likes

:beers:

2 likes

Grappig. Helaas heb ik het horloge toen niet gekocht. :cry:

Ja beetje jammer, die gaan nu voor ruim boven de 1000 weg helaas…:face_with_hand_over_mouth:

1 like