Seiko goed merk goed uurwerk

is seiko een goed merk en heeft het ook een goed uurwerk dat bij de beste hoord

Nee, de beste uurwerken kosten duizenden tot miljoenen euro’s. Maar Seiko is een goed merk met goede, betrouwbare uurwerken. Ik denk dat je, naar aanleiding tot je vraag over een nep iwc, beter voor 150 euro een Seiko Monster kunt kopen dan voor 100 een nepper. Met een monster krijg je in het café veel aandacht omdat men je horloge stoer vindt, met een nepper krijg je veel aandacht omdat mensen je sneu vinden dat je iets draagt waarvan men weet dat je het je niet kunt veroorloven.

het mooie van Seiko is dat ze een zelf ontwikkeld uurwerk gebruiken dat bekend staat als een “werkpaard” en weinig onderhoud nodig heeft en redelijk accuraat is.
Verder zijn de Seiko’s goed afgewerkt en hebben een uitstekende quality control en customer service.
Ze zijn natuurlijk niet echt exclusief omdat er zo gigantisch veel gemaakt worden.
Hoewel er best wel Seiko’s zijn die door verzamelaars als een “must-have” worden gezien.
Denk aan de Monster serie, en de Samurai en Knight series.
Kijk maar eens op E-bay en doe een search op “premierworld” als seller en bezoek maar eens zijn winkel.
Veel Seiko’s zijn hier bij de gewone juwelier ook niet te krijgen en moeten echt via internet gekocht worden.

In veel prijsklassen is Seiko wat mij betreft het beste wat je kunt kopen.
"“preiswert”" zoals duitsers dat noemen.
dat een horloge van 10.000 euro of nog meer, beter is dan een Seiko van 200-300 euro is ongetwijfeld waar.
maar gelukkig voor veel top merken zit Seiko (nog) niet in dat segment,
nadeel van Seiko is, dat er zoveel van verkocht worden,erg exclusief is het merk dan ook niet.
andré

ik wilde eens kijken bij premierworld maar krijg het niet gevonden , weet je zeker dat je onder die naam moet zoeken ?

bvd

groetjes joost

lekker… kijk ik nogmaals , en ik heb het al … :S:S

Een aangepaste Seiko is weer wel exclusief :wink:

zover ik weet maar 2 op het forum hier :wink:
En dan zijn ze nog niet eens helemaal gelijk

zoek de verschillen hahahahaha