Seiko Grand Quartz 1970s QGB041 9943 8030

Seiko Grand Quartz 1970s QGB041 9943 8030
36mm
Leeftijd: 1970s

Deze mag verder trekken, want ik heb hem ook met een witte plaat en mjn voorkeur gaat na die andere. Horloge komt met een heel simpel leren band van Seiko, die goed met het stijl past. Amper gedragen. Let op: die sluiting is goudkleurig, dus past niet met het horlogekast. Ik ga ervan uit dat die koper dit band sowieso gaat vervangen, maar ik schrijf het liever hier.

Datum waarop het in mijn bezit is gekomen(maand/jaar): ben ik vergeten, ik denk rond 2022
Factuur en/of certificaat: nee
Originele doos en/of eventuele accessoires: nee
Verzendkosten of afgehaald in regio: kan allebei, zit in Brussel. Verzendkosten voor kooper
Conditie (krassen, werking etc): zie fotos. Wat mij betreft lekker strak voor die leeftijd. Werkt prima en heeft een nieuwe batterij sinds 25 januari 2026.
Soort uurwerk en kaliber: high accuracy quartz met twin quartz module. Werdt toen al verkocht met +/- 5 sec/maand. Heb het niet nagemeten, maar werkt prima. Meer info hier: Twin Quartz:  A Seiko Grand Quartz 9943-8000 from June 1978 | Adventures in Amateur Watch Fettling
Vraagprijs: 395€

Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.

Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.

6 likes