Voor de duidelijkheid, ik verkoop hem niet zelf. Maar ik heb er wel één en ben er zeer tevreden over. Een apart horloge met een bijna sprookjesachtige uitstraling.
Ik bekijk dit op mijn tel. en kan de link niet openen. Ik neem aan dat SoloJapan de verkoper is. Heb ik 3x zqken mee gedaan. Prima verkoper. Het duurt alleen wat langer voordat je je horloge in huis hebt. Hij neemt ze zelf mee vanuit Japan en verstuurt vanuit Spanje.
Ik bekijk dit op mijn tel. en kan de link niet
openen. Ik neem aan dat SoloJapan de verkoper is.
Heb ik 3x zqken mee gedaan. Prima verkoper. Het
duurt alleen wat langer voordat je je horloge in
huis hebt. Hij neemt ze zelf mee vanuit Japan en
verstuurt vanuit Spanje.
Een Alpinist is heel mooi. Van harte aanbevolen.
Menno
Vind ik ook.
Ik vrees alleen dat hij over mij als koper veel minder tevreden is. Hij stuurde het horloge op voor de betaling en om een of andere onduidelijke reden bleef mijn bank de betaling weigeren uit te voeren. Heb het uiteindelijk via de rekening van mijn vader overgeschreven. Maar toen had ik wel al ongeruste mails van hem ontvangen.
Toen deze voor het eerst uitkwam wilde ik deze ook aanschaffen. Ik heb stad en land geïnformeerd en me best gedaan om hem toen te verkrijgen maar helaas nooit gelukt. Ik heb heb later in het echt gezien maar ik vond het toen niet meer zo mooi in het echt is hij lelijk (mijn mening) ik heb dan ook altijd eerst zien dan beslissen… vaak zijn de plaatsjes mooier dan het origineel.
Toen deze voor het eerst uitkwam wilde ik deze ook
aanschaffen. Ik heb stad en land geïnformeerd en
me best gedaan om hem toen te verkrijgen maar
helaas nooit gelukt. Ik heb heb later in het echt
gezien maar ik vond het toen niet meer zo mooi in
het echt is hij lelijk (mijn mening) ik heb dan
ook altijd eerst zien dan beslissen… vaak zijn
de plaatsjes mooier dan het origineel.
Je moet horloges inderdaad altijd in het echt zien, soms vallen ze me behoorlijk tegen in vergelijking met de foto en soms vindt ik ze veel mooier dan gedacht. Geen peil op te trekken.
De Alpinist heb ik overigens in het echt gezien en vindt hem buitengewoon fraai, zo ziet je maar weer hoe smaken kunnen verschillen
Mooi dat dit prachtige horloge opeens weer populair geworden is.
Zijn nog steeds te verkrijgen bij Rob via monsterwatches en via Solojapan op ebay (maar nu even niet).
Ik begrijp de kritiek op de originele band écht niet. Natuurlijk, het is een faux croc en over smaak valt niet te twisten. Maar op het gebied van kwaliteit, met een Seiko clasp ziet mijn originele band er nog steeds prima uit.
En ik draag 'm dus echt niet alleen bij Kerstmis en op Saint Patricks day.