Seiko HAN-SAN Special Edition オランダで日本メイドの再構築

Rommelen aan een klassieker doet men imho niet.
Maar ieder zijn lol :innocent::+1:

1 like

5 likes

dus dat

5 likes

This hurts my feelies way more than it should.

14 likes

hahaha, scherp mien jong!

2 likes

4 likes

Schitterend! @HanDavinci Mag ik als noob die op het punt staat ook aan de skx te gaan vragen welke modificaties deze specifiek heeft ondergaan?
Coin edge bezel,
vlak saffier,
geen ceramic insert (?)
sumo dail en wijzers?

je kunt beter vragen welke onderdelen nog origineel zijn, dat lijstje is korter :wink:

Je kunt beter bllblblblblblbl[quote=“MarkusvdV, post:27, topic:114824”]
Coin edge bezel, vlak saffier, geen ceramic insert (?)sumo dail en wijzers?
[/quote]

Sumo SBDC031 dial & wijzerset + vlak saffier. That’s it :thumbsup: :sunglasses:

6 likes

ho ho, en een berg liefde

en - wat maar weinig mensen weten, dus hou het even in kleine kring - @HanDavinci plakt altijd stiekem een stickertje op de achterkant van je wijzerplaat

11 likes

Bedankt iedereen voor de leuke reacties, maar de credits zijn voor HAN-SAN.

En nee hij wordt echt niet geflipperd binnenkort :relieved:

4 likes

Als iemand voor een schappelijke prijsje een vectorafbeelding op een caseback kan lasergraveren…hou ik me aanbevolen :sunglasses:

1 like

Ik ken er een paar die zo een laser toestel hebben. Zelf heb ik een diamant kras graveer toestel.
Diamant graveren kan ik zo doen nu maar laser zal 3 weken moeten wachten door de vakantie.
Maar als je de vector afbeelding hebt en je stuurt me een case back op dan graveer ik je die gratis.

4 likes

Wat top man! No hurries, ik ga eerst eens op zoek naar gladde casebacks. Ik sla je op in mijn bestand, thanks :thumbsup: :sunglasses:

1 like

En de chapterring goed uitgelijnd. Het kan dus wel. Chapeau!

2 likes

Hallo,

Welk type is dit van Seiko ???
Is een zeer mooi horloge, veel plezier er mee

Een SKX met Sumo dail en wijzers met saffierglas. Een echte “one off” dus,

Gelukkig had ik mijn SKX om tijdens het lezen van dit topic. Na het vergelijken van alle details kom ik tot de conclusie: fantastisch!

Was het wel een Japanse SKX of heeft deze parel nu een identiteitscrisis? :wink:

2 likes

Uiteraard, een maagdelijke J versie van @anon50762135EV die er zijn zege aan gaf

3 likes
1 like