Seiko HAN-SAN Special Edition オランダで日本メイドの再構築

Graag wil ik een kleine ode brengen aan een groot man. In Japan is hij onder Seiko liefhebbers beroemd onder de naam HAN-SAN. Wij kennen hem vooral als HanDavinci.

HAN-SAN is in staat, en bereid, om een ordinaire “1001 in een dozijn SKX van de horloge-kiloknaller” met bescheiden middelen om te toveren tot een “not poor but to cheap to buy a MarineMaster” Special Edition die nu al in Japan trending topic is op het Japanse Twitter (さえずり)

Wat moet ik zeggen? @HanDavinci je bent een topper! En @anon50762135EV ik ben blij dat jij als vorige gatekeeper van deze niet meer herkenbare SKX ook zo super enthousiast bent :stuck_out_tongue:

Afin, de foto’s spreken voor zich. Alle likes op dit topic doneer ik aan HAN-SAN tijdens de eerste de beste mini-HF meeting die wordt gehouden ergens op de Posbank :relaxed:



68 likes

Haha kostelijk lachen om de Han-San term.

“Han-San, you make seiko mod yes”

5 likes

Hay

Arigato Skooly-san, veel plezier ermee!

7 likes

:joy:

Han tha man yes no?

1 like

Zelfs Ushi zegt : HAI…

2 likes

En nu het donker wordt heb ik mijn portable looplamp altijd bij mij

10 likes

Wederom een geweldige mod die getuigt van creativiteit, inzicht, daadkracht en vakwerk.:ok_hand:
Toppertje, niet meer weg doen, no matter what!

En nu niet te lang meer lezen onder de dekens hè…:wink:

1 like

2 likes

Wowow. Zeer geslaagd zo!

1 like

I like! Knap staaltje werk van @HanDavinci

2 likes

Wie is die meneer? Bekende horlogemaker?

1 like

Ehhh, heb dit plaatje op dit uur op de auto pilot een like gegeven maar wat wil het eigenlijk zeggen???

Je zou bijna denken dat je Han-San zijn noeste arbeid maar niks vind :anguished:

1 like

Oh dat je dronken moet zijn om zo’n mooie naturel SKX onder handen te nemen :joy:

2 likes

Yup mooi zijn ze van origine zeker maar ik vind deze mod echt gaaf.:+1:

2 likes

4 likes

Off (dit) topic maar nog een paar weekjes… :sunglasses:

1 like

En dan is deze aan de beurt…

4 likes

Echt weer puik werk Han San @HanDavinci !!!:ok_hand:

2 likes

Gaaf hoor🖒😊

1 like