Ik zou zeggen, voor deze zoekactie is uit:
Precies…
Diegene met die daytona of overseas schreeuwt dat ook niet hardop uit
Ik denk dat Seiko ook erg gewaardeerd wordt vanwege zijn (gunstige) prijs. Als de modellen duurder worden zoals bij een GS of Ananta kijkt men toch denk meer naar andere (lees meer high end) merken.
Ja dus??
Dan zie ik er een handje vol …het zullen er niet meer dan 3 zijn die over dit forum dwalen.
Rolex
let vooral op de balk rechts die nog een stukje naar beneden kan
let wel
Ik heb niks tegen Seiko of tegen Rolex of tegen Omega…
Maar het is wel erg ‘‘biased’’ aan het worden.
Natuurlijk wordt er meer over Rolex gepraat. Niet natuurlijk omdat het betere of mooiere horloges zijn, maar omdat we dat zo langzamerhand wel weten. Rolex is voor de meesten de top.
Maar er zijn wel degelijk mensen die (andere) klasse horloges laten zien, dat wilde ik maar zeggen. Rolex is zoiets als regen. Je kunt een paraplu ophouden, maar het stopt dan niet met regenen.
Dan zou ik de paraplu omkeren om ze te vangen
Ik kreeg onlangs bij een bestelling uit Japan een catalogus binnen van Seiko. De 2015 Watch collection 40 bladzijden met dit:
De seiko collectie is zo uitgebreid en gevarieerd, daar is altijd wel een horloge te vinden die ik in elk geval mooi vind. Bij het bladeren besefte ik dat ik de meeste niet kende. Ik snap dus de uitspraken dat er geen mooie seiko’s bestaan niet, enerzijds omdat er zoveel zijn, anderzijds omdat bijna niemand ze allemaal kent.
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Er zijn zeker wel mooie Seiko’s…zo vind ik de premier lijn heel mooi en zeker de automaten of kinetics.
Maar ook ik krijg geen warm gevoel in mijn tummy als ik voor Brunot sta …daar staan de Seiko’s naast de Tissots en vullen elkaar goed aan…
Holy crap
heb jij ff geen sjoege van het verhaal achter deze Mare Nostrum…lees ff verder
Uw bericht is tijdelijk verborgen en wordt zo spoedig mogelijk beoordeeld.
Hoewel er niets constructiefs te bedenken is aan de titel of intenties van de topicstarter, heb ik deze draad maar even laten staan.
Eigenlijk tegen beter weten in. De titel beledigt op voorhand een aantal liefhebbers en de reacties zijn er ook naar. Een aantal leden krijgt het daarnaast ook maar niet voor elkaar om respectvol met elkaar om te gaan of op een acceptabele wijze te reageren.
Ik ga deze topic sluiten, teruglezen en waar nodig aanpassen.
Daarna zien wel verder.
Jur
Deze topic is nu gesloten. Nieuwe reacties worden niet langer geaccepteerd.