Seiko in aantocht

Vandaag (27-12-2016) om 0.33 uur een Seiko besteld bij CreationWatches en volgens het mailtje van DHL word hij donderdag al afgeleverd.
Das super snel en dat vanaf de andere kant van de wereld. :+1:

Deze komt eraan. :slight_smile:
Als hij binnen is zal ik er foto’s van maken en op het forum plaatsen.

Groeten, Leo

20 likes

hahaha ik dacht even de tekst staat scheef op de dial.

maar het valt mee :sweat_smile:

proficiat !

Jaha, ik zag het ook net dus snel ff weg gepoetst. :joy:
Bedankt.
Groeten, leo

1 like

Ziet er goed uit. Proficiat.

1 like

Dat is een van de mooiste Seiko’s!
:+1:

1 like

Jep, ik vind hem ook prachtig en dat voor maar € 153,00 + 21% en misschien nog iets erbij.
In de aanbieding dus…

http://www.creationwatches.com/products/nl/index.php?main_page=product_info&products_id=9950&currency=EUR&gclid=CKWKi9CUlNECFUa4GwodHFoFVA

Mooie prijs.
Heeft deze ook een 20 mm bandaansluiting?

Yep, leuk ding. Hier de mijne

4 likes

Geen geld. Een dressy automaat met doorzichtvenster voor goed €200 op de mat!

1 like

Ziet er mooi uit. :thumbsup:
Ben benieuwd donderdag.

1 like

Die mag er zeker zijn. Mooie aanwinst!

1 like

Ik vind zelf 42 mm net te groot voor een dresser maar dat is natuurlijk persoonlijk, verder erg mooie seiko!

Ja ik ben ook benieuwd hoe hij bij mij staat om de pols. Als hij toch te groot is dan gaat hij weer in de verkoop.
Helaas niet hier dan omdat… (trustlevel)

2 likes

(Nog een poging, nu wel op de juiste plek in de thread… :slight_smile: )

Gefeliciteerd! Strakke klok, zeker voor die prijs. :+1:

Ik heb toevallig zelf een dagje eerder ook een bestelling bij CreationWatches geplaatst:

Vanochtend vertrokken met DHL, en moet vrijdag arriveren. (Maar ik heb eerder al meegemaakt dat het pakketje er sneller was dan vooraf aangegeven.)

Nog een paar tips voor mensen die nog wat willen bestellen bij CreationWatches:

• Actiecode “HOLIDAYS” geeft momenteel 5% korting op alle horloges
  • Controleer even of het voordeliger is om in dollars af te rekenen en door je eigen creditcardmaatschappij de conversie naar euro’s te laten doen. Scheelde in mijn geval weer enkele euro’s.
2 likes

Goeie tips :+1:
Wist ik niet.

Je kan nooit teveel Seiko’s hebben… :+1:

2 likes

@TYZ Welk model is dat, ook een gave.

Niet meer aan de orde. Iedereen met TL2 “member” mag verkopen, volgens mij. Dus knal hem maar op HF, voor de échte liefhebber.

Uhhh, ja maar ik ben gedegradeerd naar lid al enige tijd. :confused:

Volgens mij mag ik dan niet verkopen hier dus dan word het Marktplaats.
Maar ik ga hem eerst eens bekijken en om de pols doen.
Als ik hem echt te groot vind, en ik doe hem weg, dan zal ik een berichtje hier op het forum zetten dat hij dan te koop is. (op Marktplaats dan :stuck_out_tongue_winking_eye:)

Dit is de SSA305, uit de Presage reeks, met het nieuwe 4R57 uurwerkje.
In NL is de adviesprijs 520 euro, bij CreationWatches 299 dollar.
Zelfs als de douane je een oor aannaait, ben je zo nog steeds een stuk goedkoper uit.

Verder heb je nog de 303, met lichte wijzerplaat en blauwe wijzers, en de 309 met blauwe wijzerplaat en goudkleurige wijzers.

EDIT: Die 309 is een limited edition (3000 stuks) trouwens, vandaar ook iets duurder bij CreationWatches denk ik…