Seiko in de aanbieding bij Watch2Day

Eens was de garantie inderdaad anders. De tekst van de website op 10 Juni 2010:

Garantie… hoor ik u denken.Mijn garantie op de automatische uurwerken is eerlijk gezegd beter dan die van Seiko zelf…! Als er iets aan het uurwerk mankeert (of eigenlijk alles wat zich binnen de kast bevindt, dus afvallende wijzers, niet goed werkende day/ date,…) dan wordt deze direct gerepareerd, als dat niet lukt krijgt u zonder meer een nieuwe. Dus niet weken lang geen horloge omdat deze ergens in reparatie is.Ik ga er vanuit dat u het horloge wel correct hebt gebruikt, dus niet zwemmen met de kroon losgedraaid.Geen garantie op de band, ook niet op gebruikssporen, maar dat lijkt me logisch.

:grinning:

Ze hebben vanavond ook weer een aanbieding 5 sports pepsi
met een m.i. ietwat sleets staalbandje

http://watch2day.nl/deal/12547/seiko-5-sports-automatic-skx009k2

1 like

Bij Creation Watches staat hij voor €204 euro. Gratis verzending maar misschien douanekosten.

Best nog stevig geprijsd voor een 7S26 uurwerkje.

Dit is geen gekke prijs voor een SKX009.
Maar waarom hebben ze over een Seiko 5 Sports ? De SKX is toch geen onderdeel van die lijn ?

W2D neemt het nooit zo nou met de omschrijving. Hij is nu precies 5 cent goedkoper dan de gewone prijs bij Monsterwatches. Big deal…

1 like

Ten opzichte van Monsterwatches inderdaad dezelfde prijs. Ik had alleen de prijs van de made in Japan in mijn hoofd.
Overigens is hij elders wel aanmerkelijk duurder.

Slordig dat W2D zo maar wat op de site knalt. Maar ja het zijn kiloknallers, dus eigenlijk verbaasd het me niet.

Vandaag weer een Seiko in de aanbieding: https://watch2day.nl/deal/22197/seiko-prospex-solar-chronographs

Vandaag de SKX007K1 voor €179,95; de SKX007K2 voor €189,95 & SKX009K2 voor €189,95.
Redelijke prijzen. Nee, ik heb er zelf nog nooit iets gekocht :wink:

In de omschrijving staat 189,95 voor de SKX007K2 en SKX009K2 maar als je ze in het winkelwagentje doet komen ze (incl. verzendkosten) ook op 184,90 uit, net als de SKX007K1

Ik ben benieuwd hoeveel HF-ers hun slag gaan slaan.

1 like

Redelijke prijzen?
Goedkoper dan dit wordt het volgens mij niet. :wink:

P.S. Ik heb de SKX007K2 besteld. :slight_smile:

Heb de 007 besteld :slight_smile:

Ik heb ook de SKX007 met jubilee bracelet besteld :grin::+1:

Snap niet dat de versie met jubilee band even duur is als de versie op rubber. De keus is dan makkelijk gemaakt. :sunglasses:

Yup keuze is gemaakt, cc betaling ook :+1:

Wow, op deze wijze zullen de tweedehsandsprijzen ook wel naar beneden kelderen.

Beter… 200 voor een gebruikte is waanzin.

5 likes

Ik denk dat ik mijn 007 maar wegdoe. De exclusiviteit van dit tophorloge is nu volledig naar de klote.:triumph:

8 likes

Is die er ooit geweest :wink:

3 likes