Eens was de garantie inderdaad anders. De tekst van de website op 10 Juni 2010:
Garantie… hoor ik u denken.Mijn garantie op de automatische uurwerken is eerlijk gezegd beter dan die van Seiko zelf…! Als er iets aan het uurwerk mankeert (of eigenlijk alles wat zich binnen de kast bevindt, dus afvallende wijzers, niet goed werkende day/ date,…) dan wordt deze direct gerepareerd, als dat niet lukt krijgt u zonder meer een nieuwe. Dus niet weken lang geen horloge omdat deze ergens in reparatie is.Ik ga er vanuit dat u het horloge wel correct hebt gebruikt, dus niet zwemmen met de kroon losgedraaid.Geen garantie op de band, ook niet op gebruikssporen, maar dat lijkt me logisch.
Ten opzichte van Monsterwatches inderdaad dezelfde prijs. Ik had alleen de prijs van de made in Japan in mijn hoofd.
Overigens is hij elders wel aanmerkelijk duurder.
Slordig dat W2D zo maar wat op de site knalt. Maar ja het zijn kiloknallers, dus eigenlijk verbaasd het me niet.
In de omschrijving staat 189,95 voor de SKX007K2 en SKX009K2 maar als je ze in het winkelwagentje doet komen ze (incl. verzendkosten) ook op 184,90 uit, net als de SKX007K1