Ik bied 125 euro
Voor maar 60 Euro meer heb je een nieuwe…
180 voor een Seiko 5…
Ben wel heel benieuwd naar de opengewerkte achterzijde!!
Goeie beschrijving
Inderdaad weer tenenkrommend. Wat amateuristisch.
Mee eens. Ze zeggen ook dat de lugs 18mm zijn. Naar mijn weten zijn die gewoon 22mm. Desalniettemin een zeer goede prijs voor een zeer goed horloge. De beschrijving neem ik dan maar even voor lief. De SKX007 is voor veel mensen hier een bekend begrip dus heeft geen beschrijving nodig.
Ik vraag me af welke horloges een betere prijs prestatie kennen. Deze klokjes lopen na 30 jaar zonder service nog.
Hele advertentie is ruk… 18mm, zichtbodem, Seiko 5 sports??.. Haha!
En dan een lume foto van een ander model, wat zijn ze slecht daar zeg…
Misschien koop ik er wel 2, leg ze apart voor mijn 2 mannen en als ze 10 zijn, (of zodra het past) krijgen ze hun eerste goede klok om mee te raggen! Ben wel benieuwd hoe ze daar mee omgaan.
Mooi klokje hoor maar iemand noemde 'm hier “exclusief”.
Waarom zit er dan zo’n instapmodel 7s26 uurwerkje in terwijl enige regels naar beneden bij “kijkvandaag” een simpel Spinnakertje van 6 tientjes ligt met een NH35(wat een klantenversie van de 4R35 is)met hacking en handwinding?
Het was sarcastisch bedoeld van hem. Geen gevoel voor humor?
Get the point
Toch grappig. Bij eglobal central staat ie voor minder. Daar hoor ik niemand over. Zeker als je je nog inschrijft voor de nieuwsbrief. skx007 voor €169, op rubber dat dan weer wel.
Misschien omdat niemand dat weet. Nieuwsbrief geeft 10 euro korting neem ik aan?
Jep. Daarna snel weer afmelden .
Heb die site toch al vaker voorbij zien komen hier hf. Maar toegegeven dan heb je niet die ‘fijne’ rammel jubilee erbij.
Volgens mijn zit daar wel verschil tussen. Die NH35 zit al tien jaar of langer in Invicta en Spinnaker en die 4R uurwerken pas een paar jaar in de seiko’s.
Ok,had onderstaand gevonden vandaar.
NH35 movement is basically an unbranded version of the Seiko caliber 4R36 found in the Next Generation Orange Monster.
Overigens worden Spinnaker,Invicta en Vostock in dat artikel genoemd dus jouw verhaal zal wel kloppen
Ex btw, dat wel
179,95 voor een 007 op staal vandaag?
Ze moeten er vanaf