Hallo allen,
Op een skx 007/9 jubilee band zitten minischroefjes om eventueel links te verwijderen. Ik heb helaas geen bijpassende schroevendraaier. Is daar een speciale maat voor verkrijgbaar of heeft iemand er een over voor mij?
Groeten,
@jsl
Hallo allen,
Op een skx 007/9 jubilee band zitten minischroefjes om eventueel links te verwijderen. Ik heb helaas geen bijpassende schroevendraaier. Is daar een speciale maat voor verkrijgbaar of heeft iemand er een over voor mij?
Groeten,
@jsl
Zijn geen schroefjes, maar pinnen. Deze kan je er uitdrukken. Staat een pijltje aan de binnenkant vd stalen band in welke richting dat moet.
@vierport Meen je dat nou
, dacht echt dat het schroefjes waren. Ga het uitproberen, bedankt voor de tip!
Zijn hele kleine splitpen vormige staafjes, vandaar dat het lijkt alsof een inkeping voor een schroefkop in zit 
Hopelijk zit er geen after market band op, bijvoorbeeld van Strapcode, en staat TS nu met een moker en een priem de schroeven eruit te rammen…

Nee, zo gek was ik nog niet
lachuuhh
Het is een originele jubileeband, maar daar heb ik geen inkort ervaring mee 
Dus ik zag die pins aan een kant aan voor “schroefkopjes” 
Komt goed, bedankt allen!
Relevant om te weten is wat je eruit drukt een pin is en een heel klein ander metalen deeltje. Nodig om de band weer vast te zetten! Verlies het niet.
Niet bij die splitpennen, maar daar komt hij vanzelf achter
Ter verduidelijking: een soort van “busje”, hulsje, dat eruit komt bij het eruit duwen van de pin. Om de band weer vast te zetten moet eerst dit busje weer in de gaatje in de band voordat je de pin er weer in doet. Hoop dat het duidelijk is…
Je kunt op Youtube vinden, hoe je de demontage en montage kunt uitvoeren. Ik vond dat behulpzaam.
Tjonge zeg, nooit geweten dit. Steek zo wel wat op van een jubilee band aanschaf
Wordt goed opletten dus, wil ik de “bus” niet missen
.
Bedankt wederom voor de tips:thumbsup:
Komt geen busje aan te pas. Alleen klempennen
Elf.
Niet bij een jubilee. Wel bij een monster of een sumo band. Ook bij een citizen excalibur trouwens.
Zoals eerder aangegeven, je kan de rest van je leven op de bus wachten, maar hij komt niet 
Zitten niet op deze band.