Ik heb sinds gisteren een SKX009 op saffier in huis, en het ding bevalt me enorm!
Nu is het enkel jammer dat ik na het verwijderen van alle mogelijke links en de gesp op het kleinste maatje in te stellen, de meegeleverde jubilee nog steeds te groot is voor mijn 15.7-16cm polsje (balen zeg…). Er zou toch nog een link uit moeten…
Zijn er hier HF’ers die weten hoe zo’n band alsnog in te korten is? Dit graag zonder hem permenant te beschadigen. Ik heb niet veel hoop, maar je weet nooit !
Ik heb op mijn SKX een strapcode jubilee, mijn polsomtrek is zo’n 17,5cm. Met deze band kunnen er bij mij nog zat links verwijderd worden. (6 stuks nog) Er zit ook een universele clasp op, met 6 verstel-mogelijkheden. Mogelijk is een strapcode jubilee wat voor je?
En met getaperd bedoel je dat je er links kan uithalen denk ik? Of zit ik ernaast?
Dit beperkt tot een 3-tal links per kant, en na ze allemaal te verwijderen nog steeds te groot…
Als ik de puzzel samenleg is het nooit mogelijk het uiteinde van de zelf samengestelde schakels aan het horloge te koppelen… jammer… hoeronder zie je hoe het niet uitkomt, ook als ik van kant wissel.