ik wilde dit horloge kopen op vinted, vinden jullie dit een mooie exemplaar ?
Seiko Skyliner 6102-8000 21 jewels | Vinted
ik hoop dat iemand met verstand van dit soort seikos kan antwoorden ![]()
dankjewel alvast
ik wilde dit horloge kopen op vinted, vinden jullie dit een mooie exemplaar ?
Seiko Skyliner 6102-8000 21 jewels | Vinted
ik hoop dat iemand met verstand van dit soort seikos kan antwoorden ![]()
dankjewel alvast
De kast lijkt flink gepolijst te zijn, dit is hoe het eruit hoort te zien met hele duidelijke facetranden
dat is waardevol advies waar ik op hoopte. enorm bedankt
Kan je hier op het forum niks vinden? Het lijkt alsof het geld in je zak brandt. Neem de tijd en wacht rustig af als het horloge dat je zoekt niet online staat. Er komt vanzelf wel wat moois voorbij. Je kan ook een gezocht topic openen. Dan kun je aangeven wat je zoekt. Wellicht bieden mensen dan wat moois aan.
ik ben onrustig inderdaad …
Dat is het beste ingrediënt voor een miskoop.
Ben je specifiek op zoek naar dit type? Of enkel een soortgelijk horloge?
Mijn advies wanneer je iets soortgelijks zoekt, wacht dan even geduldig af, doe erg goed je research. Ik ben bijna een jaar op zoek geweest naar een TH Aquaracer, heel vaak bijna gekocht maar steeds voelde t net niet goed. Uiteindelijk via het forum een met de perfecte specs tegengekomen, in zo goed als perfecte staat. De rest wat ik allemaal had gezien was het steeds net niet.
Wanneer je overhaast iets wil kopen, is het 9 van de 10 keer geen 100% match.
ik zoek iets soortgelijks. je hebt gelijk, ik moet gewoon wachten op een heel mooi exemplaar hier op het forum. Geduld is niet mijn sterkste kant
Ik heb vorige week een king seiko verkocht (5625-7113).
Weet niet wat voor budget je in je hoofd heb zitten maar kijk ook naar Lord Marvel, of Skyliners.
Als je durft kan je ze het best zelf uit Japan halen
Heb nu nog 2 44-9990’s liggen, maar die hebben beide nog wat cosmetische issues.
Nee ik vind dit specifieke horloge niet mooi maar dat is mijn persoonlijke mening!
Maar het model over het algemeen Seiko Skyliner ![]()
![]()
bedankt. die uit japan zijn vaak in mooiere staat ?
Er zijn er iig veel.