Op een welbekende site naast dit forum heb ik een seiko 5 automaat te koop staan. Voor zover ik kan nagaan zou het een aparte masquerade gaan maar ik ben er niet zeker van en krijg vragen die ik niet correct kan beantwoorden.
Ik zou het vervelend vinden als mijn info incorrect is dus ben benieuwd of mijn zoektocht het juiste resultaat heeft opgeleverd of dat ik “de kok heb horen fluiten maar weet niet waar de tepel hangt, oid”
De pics;
Front;
Back;
En nee ik hoef niet te wten wat dat misschien zou opbrengen als ik enz enz enz
Nummers op de achterkant graag
Staan er ook nummers op de wijzerplaat onder de zes index? Ik vind de gesp er een beetje apart uit zien, heb je daar ook een scherpere foto van? Ik heb enige bezorgdheid omdat ik dit soort Seiko modellen ook bij knutselaars uit India zie, maar daar zijn de foto’s nu te onscherp voor om daar iets zinnigs over te zeggen. Dus daar wil ik niet een premature uitspraak over doen.
Okee, dat kan een goed teken zijn, maar ik kan echt niets van het achterdeksel maken. Het gaat me vooral om de nummers 701?-?0?1. Ik denk 7019 als uurwerk, maar dat tweede nummer is nu onleesbaar. Met die twee nummers kan je namelijk op google images zoeken en kijken wat er uit komt
Achterdeksel ziet er wel goed uit, nummertjes op de aansluitingen van de band ook.
Mja, ik kom dan vooral spul uit India tegen. (meestal fake) Geen schaakbord patronen helaas
Ik ben zo ff off-line, maar probeer (bij daglicht) eens een scherpe foto van de wijzerplaat te maken? Dan is vrij vlot te zien of het er ééntje uit India is. (meestal alleen goed voor onderdelen donor is mijn mening) Ik hoop natuurlijk dat ie echt/origineel is!
Net een plaatje gevonden met een link naar "the watch forum"
draadje gelezen ( uit 2010 ) stonden geen foto’s meer op.
inhoud lijkt me verder niks toevoegen. horloge schijnt begin 1990 gekocht te zijn.
Ik poets niets, polijst niets en koop zoals ik ze tegen kom
Zal een paar daglichtfoto’s gaan maken als ik van mijn baas op tijd thuis mag komen en deze plaatsen.
Dit is een soortgelijke, te koop bij een Indiase verkoper op Ebay voor 14.99
[URL=http://s376.photobucket.com/user/fransbeijer/media/seiko2_zpsuseuprmo.jpg.html][/URL]