Seiko kinetic arctura Type 7L22-0AA0

Beste mensen ik heb een seiko kinetic arctura
Ik ben gehandicapt beweeg te weinig om het horloge op te winde las op de site dat het ook met een Philips kaarsen houder gaat is dit zo of het iemand zo, 'n apparaat graag reactie

Seiko 7L22-0AA0 Arctura Kinetic Chronograph

Dat klopt, gebruik het zelf ook, maar het is wel afhankelijk van je type Arctura of het goed werkt.
Ik dacht dat ik er laatst eentje te koop zag hier, maar zie het topic zo snel niet nu.

3 likes

Ik heb een foto erbij gedaan van de arctura

Zelf helaas geen ervaring met dit model.

Ik ga zo, 'n Philips oplader kopen misschien gat het

Tot 2x toe, als ik me niet vergis was dat de huisraad van @Sjaak. Ik overweeg overigens mijn wasdroger als watchwinder te koop te zetten. Iemand? :rofl:

@Hansvanuden, stuur @Sjaak even een PB. Wie weet heeft 'ie hem nog!
EDIT: een PB sturen kun je waarschijnlijk nog niet omdat je net lid bent. Nou ja, Sjaak is getagd dus zal wel even reageren.

1 like

Ze zijn niet duur, dus het proberen waard. Ik kocht de mijne via marktplaats voor 5 euro zonder de kaarsjes.

1 like

Ik heb hem nog de imageo maar ik heb ook een kinetic terug in de verzameling, voorals nog houd ik de imageo nog even al heb ik nog geen succes geboekt met de sun 023 op de imageo :grimacing:

1 like

@junior op marktplaats staan er een aantal.
Klopt idd tot 2x toe aangeboden hier maar ook 2 keer verwijderd😂

1 like

Ik ben niet op zoek naar nieuwe verlichting in huis hoor. :wink: … ik was @Hansvanuden even op weg aan het helpen door jou te taggen! Hij heeft dus pech, maar er is altijd nog marktplaats.

Net als mijn wasdroger, ûh ahum watchwinder… :rofl:

1 like

:joy::joy: wasdrogers snap ik nog is een keer.

Beste Hans, ik heb een ongebruikte Imageo staan, kun je zo van mij krijgen. Ik stuur je even een pb.

3 likes

Ik heb dit model, en de kaarsen houder. En kan dus uit eigen ervaring bevestigen dat deze combinatie werkt. Het is alleen wel goed zoeken bij dit model naar de juiste positie in de kaarsen houder. Bij mijn andere modellen ging dat wat makkelijker.

Volgens mij is ooit eens het advies van Seiko geweest om niet verder te ontladen dan 40% van de capaciteit voor beste behoud van de accu.
Ik laad dan ook veel eerder bij dan volgens de indicator noodzakelijk is.

Mijn imageo is onderweg naar Hans. Misschien zou je een fotootje kunnen plaatsten met de juiste positie van het horloge. Dan hoeft hij zelf het wiel niet uit te vinden. Mij is het overigens nooit gelukt om mijn kinetic op te laden.

Hahaha, ik heb hem al zo lang niet meer gebruikt dat ik zelf ook opnieuw de positie moet vinden hoe dit model er in moet. Dus even fototje maken hoe hij er in moet gaat hem helaas niet worden.

Maar ik zal straks eens kijken.

Ik heb het pakje ontvangen hoor super nou nog proberen

1 like

ik heb het ladertje ontvangen van rockvinkik hoop dat je de positie vind zou heel fijn zijn gr Hans

En nogmaals bedankt

1 like

Zodra je de positie goed heb begint hij ook meteen te lopen (die van mij stond stil).
Mijn andere met zichtbodem is wat minder kieskeurig hoe ik hem er op leg.
Succes met het laden.

4 likes