Seiko Kinetic only

Ik had zelf de laatste post hier, begin mei. Kom op met die Kinetics!

14 likes

Ik heb er even geen meer.:sweat_smile:
Maar die van jou is wel een stoere!:sunglasses:

1 like

Ik vind kinetics ook mooi.
Maar als je meerdere horloges hebt, vind ik kinetic een probleen worden.
Je word verplicht hem te dragen.
Vandaar dat ik ze niet meer heb.

2 likes

:point_up_2:Ik heb precies hetzelfde. Prima, als je één of enkele horloges hebt. Maar, dat dus.

1 like

Vooruit, hierbij nogmaals een van de twee kinetics die ik heb.

10 likes

Ik snap het probleem niet helemaal. Ik heb meerdere horloges, waaronder twee kinetics. Kwestie van op gang helpen, gelijk zetten en dragen.

3 likes

De kinetics met standaard accu hadden een gangreserve van een dag of 3. Met een nieuwe (voor een paar euro) is dat een heel stuk beter, vaak wel een paar maanden, als ie volledig is opgeladen.

Het nadeel is wel dat een accu heel snel veroudert als hij regelmatig voor langere perioden leeg is. Daarom wordt geadviseerd om hem opgeladen weg te leggen en regelmatig op te laden (vandaar vermoedelijk het verplicht dragen).

4 likes

Kwam deze nog tegen tijdens opruimen…wat een bakbeest zeg :grimacing:…jaren stil gelegen en een beetje opgewonden en loopt weer :grin:

7 likes

Maar ook wel weer een stoer ding! En toch ook echt wel Seikokarakter. Leuk!

1 like

Thanks! Wist eigenlijk niet dat ik deze kon opwinden :grin:

1 like

5 likes

BKF zijn toppers echte werkpaarden !

7 likes

Vooral die gele vind ik erg gaaf! Nou ja, maar goed dat ik 'n ‘gewone’ zwarte had. Die gele had ik namelijk niet weggedaan. :sweat_smile: Er bestaat ook nog een oranje. Die is nog 'n stukkie zeldzamer.
BFK Family pics | The Watch Site
(niet mijn horloges)

3 likes

Misschien zou je een keer andere plaatjes kunnen schieten? Je hebt al 5x dezelfde foto’s in dit topic geplaatst.

Ja oranje is ook mooi inderdaad.
Die Pepsi heeft mijn zoon.

1 like

Maar ze blijven wel mooi h’e !!! :rofl:

Hier ook een paar kinetics.
Krijgen niet zoveel draagtijd en dan loop je inderdaad tegen het feit aan dat de accu leeg loopt.
Dat heb ik inmiddels opgelost met een kinetic watchwinder die ik bij Amazon heb gekocht.

7 likes

Mooie set, Kinetics! :+1: :sunglasses:

Maareh, die Kineticwinder, is dat dan een apparaat dat schudt, i.p.v. oplaadt d.m.v. een stroompje? En is deze speciaal geschikt voor Kinetics? Want ik dacht altijd dat gewone watchwinders Kinetics niet goed konden opladen. :thinking:

Hij schommelt in een vlot tempo en het werkt goed.
Voor die paar tientjes een topding.

2 likes