Seiko Kinetic only

Nee, niet.
Zit er niet op.

senk joe

Dag Heren er is mij iets ergs overkomen ik was me totaal niet bewust van het feit dat ik gezien mijn trutlefel geen ‘gezocht’ topic mocht starten en nu ben ik als een klein kind afgestraft en zijn al mijn berichten die niet gerelateerd waren aan deze topic verwijderd ik voel me behandeld als een kleinkind wat zielig is dit!!
Wees alert heren bega niet zo’n grove fout.

1 like

Lijkt hard, maar waar het vaak fout gaat, is dat de regels niet gelezen worden.
En daar zijn ze hier hard in.

1 like

Te zielig voor woorden geef een waarschuwing erg kinderachtig

1 like

Ach, maak je niet druk. Gewoon weer verder.

6 likes

6 likes

Dit is mijn trouwhorloge. Toen wij 25 jaar geleden trouwden droeg ik hem voor het eerst. Vandaag, exact 25 jaar later, weer.

8 likes

Nooit meer weg doen, van harte :partying_face:

1 like

Gefeliciteerd. Knappe Seiko

1 like

Dag HF’rs na de genadeloze afstraffing vanwege een schroefje waar ik naar vroeg maar nog niet trustworthy was om iets GEZOCHT te plaatsen en ben terug gefloten laat ik toch maar weer iets van me horen.
Het befaamde schroefje heb ik inmiddels en is geregeld door een HF lid @PT_Seiko waar ik ook persoonlijk contact me heb. Dit lid repareert al mijn arctura’s en ben zeer tevreden!!

4 likes

Ik had nog 1 seiko arctura kinetic Jorg Hysek model nodig om mijn collectie te kunnen sluiten dat heeft Pierre verwezenlijkt.
Het 0e39 model met zilveren wijzerplaat is er in 2 uitvoeringen

5 likes

Deze laatste staat niet in de catalogus

Ik kreeg van een Italiaanse horloge kennis een donor horloge waar de gouden items opzaten en heb deze op een stalen versie over laten zetten door Pierre.

5 likes

Met deze arctura kan ik het boek 0e60/69 en 0e30/39 verzameling afsluiten.

16 likes

Het donor horloge bleef over en Pierre bood aan om deze weer werkzaam maken want er ontbrak een oscillating weight en onderliggende rotor en natuurlijk een condensator en heeft alle stalen items overgezet en bingo. Dit horloge komt niet voor in de catalogus maar ziet er beeldscherm uit.

4 likes

Mooi hoor.

Dank je Peter!!
Om de verzameling helemaal compleet te maken zal ik nog van 1 titanium versie de originele wijzerplaat moeten vinden of weer een donor klok moet vinden en nog 2 versies die ook destijds zijn uitgevoerd. Tevens ook nog 2 auto relay’s met andere wijzerplaat maar ik vind het welletjes geweest😁

Op de stalen heb ik een 4GD1 bandje geplaatst misschien vind ik hier nog een arctura bandje voor.
Oeps zie je wel het houdt nooit op🤣

4 likes