Seiko Kinetic only

Niemand?

1 like

Zou zo maar kunnen, ik heb er zelf geen om te testen.

5 likes

4 likes

En ik weet niet goed waarom, maar een zwarte Boss is ook weer onderweg - ik had er al 's eentje verkocht, net als mā€™n witte Boss.

3 likes

7 likes

4 likes

6 likes

Binnen! Ziet er netjes uit.

Familieshot:

6 likes

gisteren tijdens wandeling met vrouwtje langs winkel van Van Deijk gewandeld waar Seiko voor de etalage lag.
Mijn vrouwtje zag dat er een bijlag met een blauwe dial en vroeg wat ik daar van vond, kom even mee naar binnen zei ze we gaan eens binnen kijken.
even later had ik een nieuwe Seiko mee naar buiten.

is inmiddels mijn derde Seiko waaronder ook een Premier zoals hieronder ook te zien is.

7 likes

Had mijn kinetic hier nog niet gepost. Kan ik meteen mijn ā€œladerā€ showen. Ik heb van alles geprobeert wat er op youtube te vinden is om mijn kinetic te laden zonder te dragen. Zonder resultaat. Mijn ervaring is dat met dragen je een kinetic nooit volledig kunt laden (of ik beweeg te weinig en als ik beweeg dan is het te langzaam). Dat was ook mijn argument om geen kinetic meer te kopen ondanks dat ik de techniek mooi vind. Uiteindelijk heb ik een set philips imageo led kaarjes gekocht. Nieuw voor 30 euro. Dit werkt uitstekend. Het is even uitvogelen welke stand dat die moet liggen maar dan doet ie het ook. Het is van belang dat je weet waar de spoel(en) zitten. In mijn geval, de 5M82, zitten die op ongeveer 8 en 5 uur. De spoel(en) moeten ā€œin het bakjeā€ liggen.

Zo, er is voor mij geen reden meer om geen kinetic te kopen. Hopelijk hebben anderen ook baat bij deze info.

Oh ja, voor de oplettende lezer; ja dat klopt. de voeding zit er niet aan. Was alleen voor de foto. :wink:

5 likes

Heb overigens ook nog iets anders wat met inductie werkt van het merk pelgrim maar heb een vermoeden dat dit wat overdone is :joy:

Heb ook twee kinetics een Seiko en een Festina.Als ik die set van Philips koop zit die lader er dan bij of moet ik die lader los kopen.?

Met vriendelijke Groet.

ik heb er twee maar krijg ze gewoon volā€¦maar dan ook echt VOL.
Ik heb wel n fysieke baanā€¦dat kan schelen.

Knight.

7 likes

Set is compleet met lader. Heb hem besteld bij lamp123.nl. setcode = 6910860PH

Dank je wel voor de info.Bestelling reeds geplaatst.Als het niet werkt heb nog altijd een paar leuke lampjes.:bulb::bulb:

1 like

Vandaag binnengekomen.Moet nu maar eens gaan uitzoeken in welke positie het klokje neergelegd moet worden.


Dit is mijn Kinetic Seiko

4 likes

Haha, jij bakt je kinetics!

1 like