Seiko Kinetic only

3 likes

9 likes

Mogge…:+1:

8 likes

Vandaag deze Seiko ska761nieuw nog in de stickers binnen gekregen, wat een kanon van een horloge super blij mee!

16 likes

nice!!

heb deze een heel poosje met enorm veel plezier gedragen.
Fijn om de pols, lekkere knaller.

Ik had hem wel op rubber, was mijn werkhorloge en dan is staal een beetje bagger.
https://www.instagram.com/p/BsIANKEHO7F/?utm_source=ig_web_copy_link

8 likes

Wow erg mooi…:grinning:

1 like

De echte - nieuwe cel erin, beetje poetsen en na dik 25 jaar heb ik hem dus toch😛


De vreselijke fake (links voor de kenners) die ik destijds kocht doet het nog steeds trouwens…:sweat_smile:

6 likes

Heb hem ook, draag dit horloge graag.

1 like

Dat is ook mijn eerst indruk draagt erg lekker.

Komt denk ik ook door de zwaarte. Voelt toch comfortabel met dragen.

1 like

Hij staat inmiddels op 600 euro.

Dat word me te gortig…:smile:


Weer tot leven gewekt door Dulci :+1::+1:

4 likes

Hij is verkocht voor 700 euro. Plus 9% en 25 euro verzendkosten. Plus dat hij vanuit Turkije nog import tax moet betalen.
Duur klokje…:smirk:

Ik doe graag even mee met de BFK-hype. Spijt van de verkoop van de stalen variant (2 keer gehad zelfs), en die met gele wijzerplaat, zeker nu ik ze weer zo voorbij zie komen.
De originele wijzers vind ik mooi, maar deze ook:

9 likes

En, als ik dan toch bezig ben, ook een plaatje van verre en ook dikke BFK-familieleden: de Big Boss Kinetics die ik ook heb

8 likes

Ik kocht enkele jaren terug op de gok, een hele wazige foto, via Ebay UK ook zo’n geval. In het echt zijn het wel hele slechte replica’s…
Ik heb de verkoper een bericht gestuurd en kreeg prompt mijn geld terug zonder Paypal in te hoeven schakelen. Het ding heb ik ceremonieel met een hamer verbannen naar de kliko :grin:

2 likes

Klopt - is kermis kwaliteit. Ik kocht hem op de markt toen :banana:

1 like

6 likes

Er zijn er nogal wat van in omloop, ik kom ze geregeld tegen.

1 like

SKH527 gevonden op de titanium band :tada: