SKA427P1 oftewel een bfk.
Staat er eentje in het blauwe gedeelteā¦oh nee is al weer weg zie ik.
Losse wijzers zijn misschien bij Cousins UK te koop. Anders wordt het een donor, als het je dit bedrag waard is.
Ik heb laatst deze kinetic (zie foto) gekocht. Kun je die ook gewoon opladen in een Philips Imageo lader? Weet iemand dat? Caliber 7D48
Dat was 10 minutenā¦
Geen idee helaas, ik heb zelf alleen de klassieke 5M calibers.
Er is inderdaad een post geweest welke een philips inductielader aanbood met op de foto een Seiko erin. Ik heb geen idee of het werkt maar zou er niet van uitgaan dat het werkt.
Daarbij moet je je afvragen waarom? Een 7D48 heeft een behoorlijk grote gangreserve met auto-relay. Je draagt hem toch wel 1x per 4 jaar?
Mooi klokkie
Recent gescoord in de UK.
Hij is goed gebruikt, maar dat heet ākarakterā (het is dan ook een gebruikshorloge, geen sieraad), en de prijs was er ook naar.
Kwam binnen met een week gangreserve. Vandaag heb ik zoān Imageo-lader binnengekregen en daar staat 'ie nu in.
Ik ben er erg wijs mee.
Goeie tip !
Dank !
Goeie tip. Ik ga er 2 aanschaffen !
De sun is inmiddels volledig opgeladen , blijft toch een mooi horloge nu nog een mooie rubberband liefst donkergroen zien te vinden
ik ben wel een fan van kinetic`s.
wat denken jullie van deze, wat zou je hier maximaal voor betalen ?
Als je ook fan bent van titanium en de prijs valt laag uit dan zou je kunnen overwegen. In Thailand is dit model heel populair vanwege wijlen koning Bhumibol, hij droeg dit horloge ook. De verkoopprijs kan daarom alle kanten op.
Denk niet dat ik er zelf de geschatte 700 voor neer zou tellen.
Geen 7-800 in ieder geval. Daar boven op komen nog 9% veilingkosten, verzendkosten en importkosten. Dus dan zit je zo aan 1000+ euro. Deze ging voor 300 euro op catawiki
Catawiki zit met hun schattingen constant te hoog. Ben benieuwd waar die straks voor weg gaat.