Seiko Kinetic only

Single-domed SKA761

4 likes

Deze mag ook hier:

5 likes

Heeft een van jullie een Seiko Kinetic charger waar ik mijn horloge op mag opladen? Ik heb zelf een Philips Imageo, maar krijg mijn recent aangeschafte, nooit gedragen 5J22 niet opgeladen. De secondewijzer blijft met twee stappen tikken. Voordat ik overga tot het laten vervangen van de batterij, wil ik hem een boost geven, om te zien of hij dan wel goed blijft lopen.
Ik woon in Uithoorn en werk in Amsterdam. Ergens in die regio zou dus fijn zijn.

3 likes

2 likes

Een andere manier om te checken of de accu nog werkt en weer wordt opgeladen is natuurlijk het horloge gewoon een paar dagen achter elkaar te dragen. Om het horloge volledig op te laden moet je 't een dag of 14 dragen, is mijn ervaring. Daarna af en toe een paar dagen achter elkaar dragen om de accu opgeladen te houden.

Dat ga ik zeker proberen, dank je.

Duo penotti

9 likes

Mag ik hier ook vragen stellen voor onderdelen?
Ik zoek voor mijn 5m42-oh40 titanium de wijzertjes. Ik heb deze vanwege zijn zeldzaamheid met waterschade gekocht en dat kan je zien aan de wijzers, ik heb een andere caliber die ik over kan zetten maar ik heb de wijzers niet, heeft iemand deze voor mij? En moet je nu altijd het de pakking vervangen als het glas vervangen wordt?
Hier onder het horloge waar het om gaat.

2 likes

Fijne zondag :blush:

1 like

De rechtse is erg mooi…

1 like

2 likes

Dankjewel , vind het een leuk duo zo :innocent:

Ik hou meer van de zwarte wijzerplaat, vandaar…:grin:

1 like

Deze loopt niet meer lekker. Iemand zin een projectje?

3 likes

Hij ziet er mooi uit.

Zou die met een service beurt niet meer goed gaan ?

2 likes

9 likes

de mijne die ik overdags draag.

8 likes

Wat is die derde, @Houthakker?