Heeft iemand ervaringen met bovenstaand horloge?
Ik draag het klokje zelden. Ik heb zoveel horloges, waaronder een schitterende Breitling chronomat uit de jaren negentig.
::o waarom vraag je naar ervaringen over een horloge dat jezelf bezit?
Ik heb zelf een kinetic SNP 023P1 (arctura) en deze is bijna niet van mijn pols af te branden. Zeer comforabel.
Kunnen een stootje hebben en zijn zeer accuraat.
Mvrgr, Andre
Omdat ik benieuwd ben hoe andere mensen dit horloge ervaren! Dat is toch niet vremmd, lijkt mij?
Vind het toch wel een vreemde vraag.Je hebt hem al ruim een jaar en toen vroeg je ook al naar ervaringen nadat je hem gekocht had.Maar ok. Om welke gaat het eigenlijk. Heb je foto’s?
Ben ik wel benieuwd naar. Daar zijn we gek op hier. Dat weet je toch inmiddels
rondez Schreef:
Omdat ik benieuwd ben hoe andere mensen dit
horloge ervaren! Dat is toch niet vremmd, lijkt
mij?
De inleiding was wel wat vaag. Ik had meer het idee dat die van jou mankementen had, terwijl je em maar weinig gebruikt hebt.
Maar zo vreemd is het ook weer niet. Zijn wel meer die hier hun SKX007, Monster, Seamaster, Sub, etc. hebben getoond en zich afvroegen of er nog meer waren die zo tevreden zijn met hun klokje.
Juist, Marnix, jij begrijpt het tenminste! Het lijkt mij gewoon leuk om ervaringen met andere mensen te delen omtrent mijn Seiko.
Temeer nog, daar het een heel ander horloge is als mijn Breitling.
De Breitling is toch wel enigszins een klassiek horloge terwijl mijn Seiko ontzettend modern oogst.
In het begin moest ik daar wel aan wennen. Ik vond hem geeneens mooi! Nu, na verloop van tijd ben ik eraan gewend en draag hem met veel plezier!
rondez Schreef:
Juist, Marnix, jij begrijpt het tenminste! Het
lijkt mij gewoon leuk om ervaringen met andere
mensen te delen omtrent mijn Seiko.
Temeer nog, daar het een heel ander horloge is als
mijn Breitling.
De Breitling is toch wel enigszins een klassiek
horloge terwijl mijn Seiko ontzettend modern
oogst.
In het begin moest ik daar wel aan wennen. Ik vond
hem geeneens mooi! Nu, na verloop van tijd ben ik
eraan gewend en draag hem met veel plezier!
Toegegeven, ik begreep het pas na je aanvullende uitleg. Dus begrijp ook dat het voor de meesten wel even verwarrend was. Maar goed, dat is nu uit de weg. Terug op horloges.
Ik had hetzelfde met mijn Seiko Monster. Mijn eerste (enige?) wat grovere horloge. Ik moest daar ook even aan wennen. Maar langer ik em had en over las, hoe meer ik em begon te waarderen. Bijvoorbeeld de constructie van de kast, die de duikersring beschermt tegen stoten
En de duikersring is op haar beurt weer zo gevormd dat de stalen rand hoger staat om het gebolde glas te beschermen. Het is op een foto wat moeilijk te zien, maar neem maar van mij aan dat ie schuin omhoog loopt.
En de lume erop is formidabel
En dan niet te vergeten dat ie er zoveel leuke officiële en officieuze uitvoeringen van zijn
De mijn heb ik onzichtbaar op 3 plaatsen laten modden