Geachte heer/mevrouw, goedendag.
Hierbij bied ik een Seiko King Turtle special Padi edition aan.
Het betreft een nieuw horloge, gedeeltelijk nog in de stickers.
Ik heb hem binnenshuis wel een paar keer omgehad om te kijken of hij voor mij is, maar hij mag toch weer weg.
Merk: Seiko
Model: King Turtle special edition Padi.
Leeftijd: Nieuw (ik ben eerste eigenaar)
Datum: Mei 2026
Diameter: 45mm
Lug to lug: 47mm
Hoogte: 13mm
Uurwerk: 4r36
Functie: Dag en datum
Glas: Saffierglas
Bezel: Ceramic
Kroon: Geschroefd
Bracelet 1: (Seiko original): Oyster stijl met pin en collar links. Solid links en endlinks, stamped clasp en duik extentie.
Bracelet 2: Islander Jubilee, geschroefde link, solid links en endlinks, milled clasp.
Waterdicht: Ja, Diver’s 200m
Lume: Lumibrite
Garantie: Ja, 3 jaar
Factuur en/of certificaat: Ja volle set
Originele doos en/of eventuele accessoires: Ja volle set
Conditie: Nieuw.
Tevens is de bezel mooi gecentreerd! Dat is bij Seiko tegenwoordig helaas eerder een uitzondering dan regel.
Het horloge komt zowel met de originele band alswel een nieuwe Islander Jubilee band. Ik ben zelf nooit echt een fan van de Seiko bracelets dus heb ik bij de aanschaf van het horloge ook meteen een nieuwe Islander jubilee bracelet besteld.
Die zit er momenteel op. De originele oyster stijl bracelet zit er uiteraard ook bij.
(Ik heb op het einde wat fotos toegevoegd van de King Turtle om de pols met beiden bracelets zodat u een goed idee krijgt hoe het horloge draagt, pols 18cm)
Retailprijs: Horloge inclusief Jubilee bracelet €700,-
Vraagprijs: €550,-
Kortom, een super zacht prijsje voor een absolute duik knaller met 2 bracelets.
Verzendkosten of afgehaald in regio:
Prijs is inclusief verzekerd verzenden.
Ophalen is uiteraard ook mogelijk: Amsterdam.
Hopende u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.
Met verdere vragen kunt u mij gerust een berichtje sturen.
Ik verklaar hierbij dat mijn vraagprijs niet hoger is dan hetgeen ik er zelf voor heb betaald danwel waar ik het voor heb ingeruild, als ik het horloge minder dan 6 maanden in bezit heb.
Hierna volgt een aantal recente foto’s van het daadwerkelijke object. Indien u interesse heeft, klik dan linksboven op mijn gebruikersnaam en stuur mij een bericht. Reageren als antwoord op deze advertentie is helaas niet toegestaan (en reageren, de tekst of titel wijzigen mag ik zelf ook slechts om de andere dag).
Na verkoop van het item wordt de advertentie gearchiveerd.