Seiko King Turtle

Ik zag de nieuwe Seiko King Turtle’s voorbij komen op internet en was toch erg benieuwd hoe ze in werkelijkheid uitzagen. Aangezien ik vorig jaar 2 Grand Seiko’s bij juwelier Vaessen in Heerlen heb gekocht en enorm heb genoten van de super service nu ook weer naar Vaessen gereden. Wederom hartelijk ontvangen en top geholpen, niks was te veel gevraagd. Ze haalden direct alle King Turtle’s tevoorschijn evenals de black editions waaronder de Marinemaster. Tevens liet hij de LX lijn zien, wat een prachtige horloges, maar als ik meer dan €2000 euro uitgeef moet er toch echt Grand Seiko opstaan. Ook liet hij me verschillende Cvstos horloges zien, peperduur maar absoluut niet mijn ding. Natuurlijk had hij vele Grand Seiko’s op voorraad waar we ook een geweldig gesprek over hebben gehad. Ik vertelde hem dat ik nog altijd veel complimenten over mijn Grand Seiko kreeg. Maar we kwamen voor de King Turtle, hij had ze alle 3 op voorraad maar de speciale Save the Ocean versie viel mijn oog direct op. Saffierglas en een keramische bezel maken zoveel meer uit, ongelofelijk. Deze geweldige klok ging dus mee naar huis, even een paar snelle foto’s (niet de beste kwaliteit, sorry maar foto’s doen dit horloge ook niet echt de eer aan die het verdient), maar wederom was mijn bezoek aan Vaessen Heerlen een enorm plezierig bezoek, top service en geweldige gesprekken gehad, chapeau !!!

29 likes

Schitterende aanwinst! Deze gaat er wellicht ook bij mij komen. :blush: Geniet ervan! :+1:

Mooie aanwinst hoor!

Nice, zelf heb ik onderstaande gekocht. Gewoon een lekkere wijzerplaat!

5 likes

Heel gaaf horloge en gefeliciteerd met je nieuwe aanwinst :+1:t2:

PS zijn de cijfers op de bezel nu wit of gelig?

Ik kan me vergissen, maar volgens mij is dit het model van vorig jaar. Die nieuwe heeft een andere bezel?

1 like

Nee, dit is het nieuwe model met saffierglas en keramische bezel, dat had het vorige model niet.

Dat klopt, ik reply op iemand anders :slight_smile:

Gelig

1 like

Ik zie het, sorry :pray:

1 like

Erg mooi :+1:
Ik heb de zwarte op staal.

Alleen de stalen band vind ik tegenvallen, is de rubberen band goed?

4 likes

Leuk om te horen van onze stadsgenoot Vaessen. Fijn bedrijf :+1:

1 like

Kan ik volledig onderschrijven top service.:+1::smile:

Nice, het is eigenlijk geen rubber maar een siliconen band, zit geweldig om de pols.

1 like

Deze band?

4 likes

Ben een paar weken geleden ook bij Vaessen geweest voor een nieuwe band om m’n Tag Heuer Carrera en tevens om wat Seiko’s te bekijken.
Heb daar een maandje of 3 geleden de Samurai Save the Ocean met PVD kast gekocht(de oude versie) en heb daar ook die nieuwe Turtle omgehad.
Wat ligt dat horloge lekker om de pols, wel met de siliconen band.
Was wel in prijs omhoog gegaan tov model van vorig jaar, maar dat lag aan het saffier glas en de keramische bezel.
Ik ga geregeld naar Vaessen toe en kan alleen maar onderstrepen dat het enorm enthousiaste gasten zijn, erg kundig en met een Seiko hart op de goede plaats!:+1:t4:

1 like

Wat is hij mooi zeg!

Mooi horloge, yep, zo’n band, zit geweldig om de pols.

1 like

Ze zijn echt veel zachter dan die harde “plastic” banden die Seiko Eerder gebruikte.

het zijn wel stof magneten, die banden.

1 like