Seiko kopen

Hallo mede forumleden, wil graag een Seiko kopen maar zie zoveel mooie en leuke modellen dat het lastig kiezen is. Nu wil ik ook graag een horloge in mijn handen hebben voor ik er één koop. Nu mijn vraag,ik ben eigenlijk op zoek naar een Seiko dealer met veel modellen op voorraad zodat ik ze een beetje kan vergelijken. Dus zou ik graag wat tips van jullie ontvangen.

Als je in de buurt van Rotterdam woont mag je wel even langskomen bij mij hoor. Ben zelf gek op Seiko horloges en dan met name de duikhorloges van Seiko. :+1:

1 like

Outlet Roermond heeft ook leuke modellen.

Wat voor soort horloge zoek je? Een duiker, een netter horloge, sportief?
In Amsterdam centrum zit een Seiko winkel. Redelijk wat modellen, maar wat minder duikers.

Duikers hebben wel mijn voorkeur!

Woon in Alblasserdam dus…!
,

Hoi ik denk dat je het aanbod van Batossai aan moet nemen. Een Seiko liefhebber weet vaak beter dan een gemiddelde verkoper te vertellen wat er op Seiko gebied te koop is. Automaat, Kinetic, kwarts.
Maar ook wat in je buget zou passen.

1 like

Kom maar eens langs in Dordrecht. Is om de hoek :+1:

Bij wie?

Klopt het dat je niet bij monsterwatches langs kan? Ik zoek iets waar ik de SAR collectie kan bekijken (ik kom uit arnhem)…Monsterwatches staat begin januari op de beurs in houten…maar wil voor de kerst…

Lees je eigen draad even :slight_smile:

Rob is met de enormge groei van zijn klantenbestand heel terughoudend geworden met mensen thuis uitnodigen.

Dat kan ik zeker begrijpen! Inmiddels kan Candide mij op weg helpen, helemaal goed…