Vintage Seiko Only (Deel 1)

Heel gaaf die gouden 5606-7000

Even een foto van mijn stalen:

14 likes

Die is gaaf!

1 like

Wat een mooie Daniël!

1 like

Topper, hier zie je de toekomstige GS lijnen zeker in terug.

1 like

“post uit Japan” maakt me wel nieuwsgierig. Zijn jullie bereid om interessante verkopers te delen?

1 like
3 likes

11 likes

Welke verkopers waren weet ik niet maar ze kwamen via de yahoo auctions loterij.

Ik volgde deze trouwens nog vandaag. Voor zoveel heb ik een KS nog niet eerder zien gaan 1163 euro omgerekend. :exploding_head:

Gestoord

Bijzonderdaad. Als ik het zo allemaal een beetje volg merk ik dat Japanners heel erg van de 5245 en 5246 chronometers houden. :upside_down_face:

Ik zit al tijden te kijken naar een mooie lord matic 5606-7000. Zijn m.i. alleen allemaal zwaar overpriced, een nette onder de EUR 300 is bijna niet meer te vinden. Niet zo heel lang geleden was EUR 200 nog aan de hoge kant.

Wat vinden jullie een schappelijke prijs?

Onder de 200 moet wel lukken toch? Waar zoek je?

@koekoek Ebay, chrono, MP, hier. Yahoo en buyee lijkt me allemaal nogal complex :man_shrugging:t3:

In het blauw stond er laatst ook 1 voor niet meer dan 200. Op eBay gaan ze ook zelden voor meer toch?

Een 5606-7000? Als je die tegenkomt hoor ik het graag :+1:

Ik zou deze verkoper in de gaten houden, die heeft er meerdere verkocht en zelfs met de bijkomende import ruim onder de 200

Ga ik doen, thnx

1 like

13 likes

dank! die volg ik inderdaad al, ook al eens meegeboden maar nog geen succes :wink: