Seiko m154 glas+plaatje overzetten andere kast

Ik heb een Seiko M154-5009 en een lege kast (zonder glas en achterliggend plaatje) van een Seiko M154-4019.
Nu wil ik graag van de 5009 het glas en het witte plaatje wat achter het glas zit over laten zetten naar de kast van de 4019.
Is er iemand die dit voor me zou kunnen doen, en waar moet ik aan denken qua kosten?
Dank!

Hoi PB
Heb je de originele pakking nog van de M154-5009? Wanneer ik een glaasje uitwissel of vervang dan gebruik ik wel bij voorkeur de oorspronkelijke pakking die bij de kast hoort. Heel voorzichtig inpersen zonder té veel druk en af en toe even kijken of de pakking goed de kast in valt. Vooraf de binnenrand smeren met een héél klein beetje (Seiko-) siliconenvet
Ik weet zo even niemand die dat ik opdracht voor je kan doen. Succes, ben benieuwd naar het eindresultaat.
Vr groet, Ernst

Beste Ernst,
Ja, de kast van de 5009 is nog compleet met het glas en de pakking. De 4019 is geheel kaal, het glas daarvan was kapot, de pakking van die 4019 heb ik niet meer.

Ik wil dus het glas + de pakking + het witte plaatje (achter het glas) van de 5009 over laten zetten naar de 4019.

Dus als iemand dat voor me zou kunnen doen, dan heel graag. :slight_smile: